Η Φωτεινή Ντεμίρη στο gossip-tv: Τα Νεοκλασικά, ο ηθοποιός γιος της και η εξομολόγηση για το #metoo
Γυναίκα με ισχυρή προσωπικότητα, ηθοποιός που «χτίζει» τους χαρακτήρες της, μητέρα που στηρίζει τις επιλογές των παιδιών της και σύζυγος που ανακαλύπτει καθημερινά πως τελικά δεν υπάρχει το μυστικό ενός τέλειου γάμου αφού αυτό που τελικά κάνει το ζευγάρι να διανύει δρόμο παράλληλο είναι η κατανόηση!
Αυτή είναι η Φωτεινή Ντεμίρη, η οποία έρχεται μέσα από Νεοκλασικά και το επεισόδιο «Οι κληρονόμοι» σε ένα ρόλο που θα αφήσει το δικό του αποτύπωμα.
Και αυτό γιατί μπορεί λόγω του θεατρικού και αργότερα της ταινίας, ο ρόλος που υποδύεται η Φωτεινή Ντεμίρη, να είχε αφήσει τη δική του εποχή, ωστόσο η ηθοποιός ανάμεσα σε όλα τα χαρίσματά της έχει ένα επιπλέον, το πιο σπουδαίο στη δουλειά που επέλεξε να κάνει. Με το ταλέντο και τη χάρη της λοιπόν, τον «έχτισε» από την αρχή και τον έκανε δικό της, όπως ακριβώς έχει κάνει με όλες τις ηρωίδες της.
Από την Κανέλα στο «Καφέ της Χαράς» μέχρι τη Γεσθημανή στη φετινή επιτυχία του Alpha «Άσε μας ρε μαμά». Η Φωτεινή Ντεμίρη δεν είναι απλά μια από τις πιο αξιόλογες ηθοποιούς της γενιάς της με σπουδαίες συνεργασίες στο ενεργητικό της και ρόλους που το τηλεοπτικό κοινό έχει αγαπήσει και θαυμάσει, είναι μια γυναίκα με αξίες που στην πορεία της ζωής της έχουν αποδειχτεί «θησαυρός».
Για εκείνη η Τέχνη είναι ανάσα ζωής, είναι το πιο πολύτιμο δώρο της ζωής της, μαζί φυσικά με τα δυο λατρεμένα της παιδιά. Ο γιος της ακολουθεί τα χνάρια τα δικά της και του συζύγου της, Χάρη και όταν μιλά για την απόφασή του να ασχοληθεί με την υποκριτική αλλά και το ενδεχόμενο να βρεθούν μαζί στη σκηνή ή στο γυαλί, τότε η Φωτεινή Ντεμίρη… νιώθει την απόλυτη ευτυχία, ικανή να γίνει αντιληπτή από την άλλη άκρη της γραμμής.
Η Φωτεινή Ντεμίρη με αφορμή τη συμμετοχή της στα Νεοκλασικά ανοίγει την καρδιά της και μιλά στο gossip-tv για τον ρόλο της, την λατρεμένη της Γεσθημανή, τη «ζηλευτή» Κανέλα ενώ αποκαλύπτει και λεπτομέρειες για τη ζωή της με τον Χάρη Γρηγορόπουλο και τα παιδιά τους.
Παράλληλα με την απίστευτα δυνατή της άποψη περνά το δικό της μήνυμα για το #metoo και εξομολογείται τις συμβουλές που έχει δώσει ως μαμά στην κόρη και τον γιο της.
- Απόψε θα σας απολαύσουμε στα Νεοκλασικά και θέλω να μου πείτε πώς έγινε η πρόταση για τους «Κληρονόμους»;
«Χτύπησε ξαφνικά το τηλέφωνο και κοίτα τώρα κάθε φορά τυχαίνει να είμαι στο δρόμο που χτυπάει τηλέφωνο για δουλειά και μου είπαν για τα Νεοκλασικά, για το πολύ ενδιαφέρον αυτό concept. Έπειτα μου είπαν για τον σκηνοθέτη, που είναι ο Αντώνης Αγγελόπουλος και χάρηκα γιατί τον εκτιμώ πολύ και μου ήταν πολύ εύκολο. Μου έστειλαν και το σενάριο που μου άρεσε πραγματικά. Το έργο ή δεν το είχα δει ή δεν το θυμόμουν και έτσι όπως ήταν γραμμένο το σενάριο και φτιαγμένο στα δικά μας δεδομένα, το είδα πολύ καλοφτιαγμένο. Με χαρά την έκανα αυτή τη δουλειά»
- Υποδύεστε τη Βαγγελιώ τη μητέρα του Σωτήρη. Τον έχει κακομάθει αλλά θέλει διακαώς να τον δει να αναλαμβάνει την ευθύνη του εαυτού του. Μπορεί να τον έχει χαϊδεμένο, αλλά δεν του χαρίζεται, ξέρει να είναι αυστηρή μαζί του όταν πρέπει.
«Είναι όλο το καστ φοβερό. Μου αρέσουν πολύ όλοι οι ηθοποιοί και τα νέα παιδιά που δεν ήξερα είναι επίσης πάρα πολύ καλοί. Και ο γιος μου και ο φίλος του, όλοι. Θα είναι πολύ ωραία δουλειά. Όλο το team εγγυάται ένα πολύ καλό αποτέλεσμα»
- Η κίνηση αυτή του Alpha να εντάξει στο πρόγραμμά της τα Νεοκλασικά, θαρρώ πως εξέλιξε ακόμη περισσότερο την επαναφορά της καλής μυθοπλασίας. Είναι δύσκολο αυτό που καλείστε να κάνετε…
«Πάρα πολύ δύσκολο. Γιατί αυτές οι ταινίες δεν είναι απλά ταινίες, είναι ταινίες που μας διαμόρφωσαν και μας μεγάλωσαν. Είναι ταινίες που τις βλέπουμε ξανά και ξανά. Είναι ιεροσυλία να τις αγγίζεις αλλά νομίζω, τουλάχιστον για αυτήν που εγώ συμμετέχω, όταν διάβασα το σενάριο είναι σαν καινούργια. Καλογραμμένο και πάρα πολύ ωραίο. Είναι εγγύηση και ο σκηνοθέτης και οι ηθοποιοί και θα βγει μια πάρα πολύ καλή δουλειά»
- Αυτό ακριβώς εννοούσα πριν, ότι όταν αναλαμβάνετε έναν ρόλο τον κάνετε δικό σας...
«Αυτό προσπαθώ και το δουλεύω. Σαν έναν άλλον άνθρωπο κάθε φορά, όχι τον ίδιο και προσπαθώ με όλους τους τρόπους και αυτό είναι και η χαρά μας να είμαστε διαφορετικοί σε κάθε ρόλο. Εγώ δηλαδή έτσι το βλέπω. Βέβαια από την άλλη μεριά όπως έλεγε και ο Κώστας Βουτσάς που έχει ένα δίκιο ότι αν δεν τυποποιηθείς δεν κάνεις καριέρα και λεφτά. Αλλά εγώ προσπαθούσα πάντα να μην τυποποιηθώ. Ο καθένας με τον τρόπο του. Αυτό συμβαίνει γιατί ο Κώστας ήταν κι ένας άνθρωπος που έβλεπε μπροστά. Μου φαίνεται και περίεργο να μιλάω στον παρελθόντα χρόνο για αυτόν γιατί είναι τόσο ζωντανός ανάμεσά μας. Ήταν πανέξυπνος και πολύ ταλαντούχος άνθρωπος και ήξερε πολύ καλά τι έλεγε. Αλλά ο καθένας το κάνει με τον δικό του τρόπο»
- Μοιάζει καθόλου η Βαγγελιώ με τη Φωτεινή;
«Οι μαμάδες όλες μοιάζουν σε μερικά σημεία (γελάει). Αγωνιούν για τα παιδιά τους και ναι, σε αυτό μοιάζω. Έχω αγωνία για το μέλλον των παιδιών μου, όπως και η Βαγγελιώ για τον γιο της. Προσπαθεί για το καλύτερο για το παιδιά της. Αυτό κάνει η Βαγγελιώ και αυτό κάνει και η Φωτεινή»
- Έχετε δυο πανέμορφα παιδιά και κάθε φορά που βλέπουμε κοινές σας φωνογραφίες στα social media, σας θαυμάζουμε
«Δεν θέλουν και πολύ και τα παιδιά μου. Εμείς σαν γονείς το θεωρούμε και πιο φυσιολογικό γιατί είναι και η δουλειά μας κι έχουμε συνηθίσει. Τα παιδιά δεν θέλουν να βγάζουν φωτογραφίες και οι γονείς τα κυνηγάνε. Όσες φωτογραφίες έχουν δημοσιευτεί, έχει γίνει με τη συγκατάθεσή τους»
- Θα ήθελα να μου πείτε και δυο λόγια για τον ρόλο της Γεσθημανής στο Άσε μας ρε μαμά
«Με τη Γεσθημανή έμαθα πάρα πολλά πράγματα και κυρίως έμαθα πολλά Ηπειρώτικα τραγούδια. Χρειάστηκε να τραγουδήσω για λίγο κάποια Ηπειρώτικα τραγούδια. Είχα μπροστά μου την εικόνα της θείας μου, φέτος την έχασα, ήταν θύμα του κορονοϊού και την είχα μπροστά μου και βοηθήθηκα λίγο στην προφορά. Ήταν μια ωραία γλυκιά συνεργασία και λέω ήταν γιατί τελειώνει. Δεν την καταλάβαμε. Αφού χθες είχαμε γύρισμα και λέγαμε «πότε άρχισε και πότε τελειώνει κιόλας». Πώς πέρασε αυτή τη σειρά, σαν το νεράκι. Συνεργάστηκα με ανθρώπους που δεν είχα ξανά συνεργαστεί και ήταν πολύ ωραία. Και πίσω και μπροστά από τις κάμερες. Η δουλειά μου είναι ένα καταφύγιο στις δυσκολίες. Εγώ έτσι το αισθάνομαι. Και με το θέατρο, όταν ξεκίνησε και πάλι μετά την κρίση της πανδημίας και αυτό ήταν ένα καταφύγιο. Πηγαίναμε στο θέατρο και τα ξεχνούσαμε όλα και στο σίριαλ το ίδιο. Όταν παγαίναμε για το γύρισμα ήμασταν μια ομάδα, είναι μια δύναμη, ένα καταφύγιο. Αισθάνομαι τυχερή που το είχα αυτό. Το βιώνω έτσι»
- Και είναι και μια σειρά που ήρθε όταν πλέον η τηλεόραση είχε «φορέσει ξανά τα καλά της» μετά την «κοιλιά» λόγω της κρίσης
«Ναι, βεβαίως. Υπήρξε όντως αυτή η κοιλιά λόγω της κρίσης αλλά ευτυχώς μετά πήραν όλα το δρόμο τους και έχει ανθίσει η μυθοπλασία. Έχουμε δει πραγματικά ωραίες δουλειές και χαίρομαι πολύ γιατί έχουμε ικανές δυνάμεις και ταλέντα που κάνουν πολύ καλή δουλειά. Η νέα γενιά είναι σε όλους τους τομείς πολύ εξελιγμένη. Μορφωμένη με πολλά ταλέντα. Πολύ πιστεύω στη νέα γενιά».
- Δραματικό ρόλο θα θέλατε να κάνετε;
«Έχω να σου πω πως στα δραματικά είμαι καλύτερα από τα κωμικά. Τώρα στο Άσε μας ρε μαμά, ήταν μια προσωπική ιστορία που διαδραματίστηκε και κατέληξε σε δράμα. Χθες ας πούμε είχα δυο σκηνές που έκλαιγα. Ήταν πολύ συγκινητικές. Μου αρέσει να παίζω δραματικούς ρόλους. Κάποτε όταν ξεκίνησα έπαιζα δραματικούς ρόλους, βέβαια όταν γύρναγα σπίτι μου και κουβάλαγα όλο αυτό και έλεγα πως ήθελα να παίξω κάτι κωμικό. Δεν θέλω να είμαι χαρακτηρισμένη στην κωμωδία γιατί με ευχαριστεί το να παίζω δραματικούς ρόλους και με ξεκουράζει»
- Λίγο κλισέ αυτό που θα σας ρωτήσω αλλά πώς είναι η συμβίωση δυο ηθοποιών; Υπάρχει αυτό που λέμε υγιής ανταγωνισμός;
«Εγώ σίγουρα με τον Χάρη μοιραζόμαστε τις ανησυχίες και τα προβλήματά μας στη δουλειά. Είναι μια ξεκούραση για εμάς και το θέλουμε. Μας αρέσει που είμαστε και οι δυο στην ίδια δουλειά. Εγώ ανταγωνισμό δεν έχω. Δεν με νοιάζει να είμαι εγώ μπροστά. Προσπαθούμε βεβαίως να είμαστε καλύτεροι. Εγώ αισθάνομαι πως αν σκαλώσω ο Χάρης με βοηθάει να γίνω καλύτερη. Όπως κι εγώ προσπαθώ να κάνω το ίδιο. Έχουμε μια οικογένεια και αυτό θα μας ενώνει πάντα. Τα δυο μας παιδιά είναι ένας κρίκος που δεν θα σπάσει ποτέ»
- Είστε μια γυναίκα αρκετά χρόνια στο χώρο και με μια πολύ ισχυρή προσωπικότητα. Θα ήθελα το δικό σας σχόλιο αναφορικά με το #metoo και όλα όσα έχουν δει το φως της δημοσιότητας
«Χαίρομαι πάρα πολύ για τους ανθρώπους που βρήκαν τη δύναμη και το κουράγιο να μιλήσουν για αυτά που τους συνέβησαν. Εύχομαι οι άνθρωποι που έχουν βλάψει με αυτόν τον τρόπο να τιμωρηθούν και να πάρουν αυτό που τους αξίζει από τη Δικαιοσύνη. Είμαι στο πλευρό των θυμάτων και κατανοώ γιατί δεν μίλησαν τότε. Αυτό σαν γυναίκα μπορώ να το καταλάβω πάρα πολύ καλά. Να πως επίσης ότι αυτά σε έναν βαθμό συμβαίνουν στο χώρο μας και το ίδιο συμβαίνει στον ίδιο βαθμό και ίσως σε μεγαλύτερο σε όλους τους χώρους. Απλά ο δικός μας ο χώρος, της Τέχνης είναι μπροστά στα φώτα, είναι ανοιχτός στην επικοινωνία και για αυτό στη φάση αυτή βγήκε πρώτα από εμάς. Εύχομαι να βρούν το κουράγιο και τη δύναμη να κάνουν το ίδιο και στους άλλους χώρους γιατί πιστεύω ότι αυτό προχωράει την κοινωνία μας και την ανθρωπότητα»
- Πώς ξεκουράζεται η Φωτεινή Ντεμίρη και τι σχέση έχει με τη θάλασσα και τη χειμερινή κολύμβηση;
«Μου αρέσει πάρα πολύ η θάλασσα. «Πεθαίνω» να είμαι δίπλα της και θέλω να κολυμπάω όλο το χρόνο. Τώρα αυτές τις ημέρες θα ξεκινήσω και πάλι. Χαίρομαι πολύ όταν είμαι στη θάλασσα, είναι ευεξία»
Τα επόμενα σχέδια
«Έχω κάνει μια συζήτηση για την παράσταση «Ζήκος». Έχω κάνει διάφορες συζητήσεις αλλά όχι ακόμη κάτι επίσημο. Θα κάνω σίγουρα ένα γκεστ στη σειρά των Ρέππα Παπαθανασίου «Μαίρη Μαίρη Μαίρη»
Απόψε το βράδυ θα την απολαύσουμε στους «Κληρονόμους»
«Οι κληρονόμοι» των ανεπανάληπτων Νίκου Τσιφόρου και Πολύβιου Βασιλειάδη έρχονται στις οθόνες μας, την Παρασκευή 6 Μαΐου στις 21:00.
Λίγα λόγια για την ιστορία:
Τι σχέση μπορεί να έχουν ένας εκλεπτυσμένος σχεδιαστής μόδας, ένας επαρχιώτης μπαρμπέρης, ένας ονειροπαρμένος τεμπέλης και μία μυστηριώδης δασκάλα χορού;
Τέσσερις διαφορετικοί κόσμοι ενώνονται όταν ο Αργύρης Μιχαλούδης τους αφήνει κληρονομιά τον οίκο μόδας του και βρίσκονται ξαφνικά να είναι συνιδιοκτήτες μίας επιχείρησης. Ο Πάνος (Ζήσης Ρούμπος) και ο Σώτος (Γιώργος Ξούλος) εισβάλλουν στον οίκο μόδας με τον αέρα του αφεντικού και η σύγκρουση με τον Ερρίκο (Αλέξανδρο Μπουρδούμη) δεν αργεί να έρθει.
Και οι τρεις επιθυμούν διακαώς να έχουν τον πρώτο λόγο στον οίκο μόδας, αλλά έχουν ακριβώς το ίδιο ποσοστό και η συνεννόηση μεταξύ τους είναι αδύνατη. Μόνη λύση να πάρουν με το μέρος τους την τέταρτη κληρονόμο με το μεγαλύτερο ποσοστό, που έχουν την εντύπωση ότι είναι η λογίστρια του οίκου. Αυτό που κανένας τους δεν ξέρει είναι ότι η αληθινή κληρονόμος, η Μαίρη (Αρετή Πασχάλη), βρίσκεται ήδη μέσα στον οίκο και δουλεύει υπόγεια για να κερδίσει την εμπιστοσύνη τους και να πάρει αυτή τον έλεγχο της επιχείρησης.
Το σχέδιο της δείχνει να λειτουργεί μέχρι που αρχίζει να ερωτεύεται έναν από τους άλλους κληρονόμους…
Τη διασκευή σεναρίου υπογράφει η Ζωή Κοΐβαρη και τη σκηνοθεσία ο Αντώνης Αγγελόπουλος. Στους πρωταγωνιστικούς ρόλους οι: Αλέξανδρος Μπουρδούμης, Ζήσης Ρούμπος, Γιώργος Ξούλος, Φωτεινή Ντεμίρη, Σωτήρης Καλυβάτσης, Αρετή Πασχάλη, Άνδρη Θεοδότου, Ιφιγένεια Καραμήτρου, Μιχάλης Μαρκάτης, Πένυ Αγοραστού, Σταύρος Τσουμάνης.
Νεοκλασικές βραδιές στον Alpha με έργα που έχουν αφήσει το δικό τους χνάρι στο χώρο του θεάτρου και παραμένουν πάντα επίκαιρα.