Αργυράκη για Eurovision στο gossip-tv: Συγκινήθηκα με τη νίκη της Ουκρανίας με τέτοια οδύνη που ζει
Είναι μία από τις κορυφαίες Ελληνίδες τραγουδίστριες, με τη μουσική της να έχει αγαπηθεί ιδιαίτερα από το κοινό, ενώ πολλές από τις επιτυχίες της ακούγονται μέχρι και σήμερα, ύστερα από τόσες δεκαετίες.
Η καριέρα της ξεκίνησε το 1973 σε ηλικία 16 ετών, με τη συμμετοχή της στο Φεστιβάλ τραγουδιού Θεσσαλονίκης, με το τραγούδι του Δημήτρη Κωνσταντάρα, «Ηλεκτρονική εποχή» που βρέθηκε στην 5η θέση. Την επόμενη χρονιά, 1974 με το τραγούδι «Οι Καμπάνες» του ίδιου συνθέτη/στιχουργού εμφανίστηκε στον τελικό του Φεστιβάλ τραγουδιού Θεσσαλονίκης και η καριέρα της εκτοξεύτηκε. Σημείωσε επιτυχία με πολλά τραγούδια καθώς και με τις ελληνικές εκδόσεις γνωστών ποπ τραγουδιών, τα οποία απέδωσε μοναδικά με τη φωνή της.
Η Μπέσσυ Αργυράκη λίγες μόλις ώρες μετά τον μεγάλο τελικό του 66ου διαγωνισμού τραγουδιού της Eurovision, μίλησε αποκλειστικά στο gossip-tv, για την Αμάντα Γεωργιαδή, για την νίκη της Ουκρανίας, ενώ δεν δίστασε να αποκαλύψει αν θα μας εκπροσωπούσε στον διαγωνισμό η κόρη της, Εβελίνα.
Λίγο αργότερα εξομολογήθηκε πως το καλοκαίρι θα κάνει κάποιες quest εμφανίσεις με τον καλό της φίλο, Πασχάλη αλλά θα πραγματοποιήσει και solo εμφανίσεις σε διάφορα μέρη της Ελλάδας.
Πώς σας φάνηκε η 8η θέση της Ελλάδας;
Το υπολόγιζα ότι θα βγούμε περίπου σε αυτή τη θέση, από τέταρτη μέχρι δέκατη το έβλεπα, οπότε είμαι καλή στα προγνωστικά.
Πιστεύετε αν πηγαίναμε με άλλο τραγούδι θα παίρναμε καλύτερη θέση;
Εγώ βρήκα την Αμάντα πάρα πολύ ψύχραιμη και πάρα πολύ καλή και κρύβει μέσα της μία ήρεμη δύναμη. Μέσα από την ηρεμία αυτή μαγνήτισε τους ανθρώπους και την ψήφισαν. Περίμενα ότι θα πάει καλά και στον τελικό τραγούδησε καλύτερα σε σχέση με τον Α ημιτελικό. Δεν θα σταθώ σε μερικά στοναρισματάκια που υπήρχαν και ήταν φυσικό λόγο άγχους αλλά ήταν καλύτερη από κάθε άλλη φορά, ήταν αυτό που ήθελα και που έπρεπε. Τα έδωσε όλα.
Τι συμβουλή θα δίνατε στην Αμάντα;
Με τα δεδομένα που είχε στα χέρια της, δηλαδή την μουσική και τους στίχους που τους είχε γράψει εκείνη, το τραγούδι που ήταν μπαλάντα, η αρχή που ήταν ακαπέλα, το οποίο είναι κάτι δύσκολο και μετά σιγά σιγά κορυφωνόταν, εγώ αν μπορούσα να παρέμβω θα της έλεγα ότι έπρεπε να το κορυφώσει λίγο πιο γρήγορα γιατί αν το τραγούδι δεν ξεκινάει από την αρχή με «γκολ» από τα αποδυτήρια ώστε να κερδίσει τις εντυπώσεις, καμία φορά κάνει και μία… κοιλιά που την πληρώνεις μετά στην ψηφοφορία.
Ο τρόπος που γίνεται η ψηφοφορία θεωρείται πως μας επηρεάζει;
Μου αρέσει που γίνεται έτσι η ψηφοφορία πλέον δηλαδή κριτές και κοινό, γιατί είναι πλέον ξεκάθαρα τα πράγματα. Το προτιμώ που δεν είναι ένα νούμερο για όλα.
Ποια χώρα σας άρεσε φέτος;
Μου άρεσε η φωνή του τραγουδιστή από το Αζερμπαϊτζάν, η σκηνική παρουσία της Αυστραλίας και φυσικά η Ισπανία και η Αγγλία.
Τι διαφορές υπάρχουν από την δική σας συμμετοχή μέχρι σήμερα;
Το πιο σημαντικό είναι το ότι υπήρχε μεγάλη ζωντανή ορχήστρα που συνόδευε τον τραγουδιστή, μάλιστα τότε γινόταν στην Αγγλία. Επίσης τότε δεν διατίθεντο μεγάλα χρηματικά ποσά για τα σκηνικά, ενώ τώρα δίνουν πολλές χιλιάδες ευρώ για το κομμάτι αυτό. Όταν είχα πάει εγώ με τους Πασχάλη Αρβανίτη, Μαριάννα Τόλη και Ρόμπερτ Ουίλιαμς και το τραγούδι «Μάθημα Σολφεζ» έδιναν βάρος στο τραγουδιστικό μέρος, ήταν το νούμερο ένα η φωνή και μετά όλα τα άλλα σε αντίθεση με το τώρα.
Η Εβελίνα θα πήγαινε στην Eurovision;
Αν της προκύψει η πρόταση και εφόσον το τραγούδι είναι παρά πολύ καλό έχει μία εκπληκτική φωνή που θα μπορούσε να μας εκπροσωπήσει επάξια στον θεσμό.
Διαβάστε επίσης: