Βαγγέλης Αλεξανδρής για Άγριες μέλισσες: Αυτή ήταν η πιο δύσκολη στιγμή του υποκριτικά
Τον Βαγγέλη Αλεξανδρή τον γνωρίσαμε και τον αγαπήσαμε ως κλαριντζή Κυριάκο στις «Άγριες μέλισσες».
Ο ηθοποιός σε συνέντευξή του ανέφερε τι ήταν οι «Μέλισσες» για την ελληνική τηλεόραση αλλά και για εκείνον προσωπικά, και ποιες ήταν οι πιο δύσκολες στιγμές υποκριτικά μέσα σε αυτό το διάστημα των τριών ετών.
Τι ήταν οι «Αγριες μέλισσες» για ελληνική τηλεόραση αλλά και για εσάς προσωπικά;
Hrav το σίριαλ που άφησε εποχή στην ελληνική μυθοπλασία, μια σειρά ορόσημο. Η ιδέα για τη δημιουργία της από τους σεναριογράφους Μελίνα Τσομπάνη και Πέτρο Καλκόβαλη, το σίριαλ ως ολότητα, με την αισθητική και τη σκηνοθεσία του Λεύτερη Χαρίτου, η απόφασή τους να ασχοληθούν με γεγονότα που σημάδεψαν τη νεότερη ιστορίας της Ελλάδας, οι μεγάλες αλλαγές στην πορεία των ηρώων, το δυνατό θεατρικό καστ έκαναν τις «Μέλισσες» μια παραγωγή που σπάνια πραγματοποιείται ακόμη και σε εκατό χρόνια.
Για εμένα, ο ρόλος του Κυριάκου ήταν τόσο πολυδιάστατος, που δεν περίμενα ποτέ ότι αυτός ο κλαριντζής του κάμπου θα έφτανε να δει το παιδί του βασανισμένο και εξόριστο στη Λέρο. Οι σεναριογράφοι και ο σκηνοθέτης μού έδωσαν μια μεγάλη ευκαιρία μέσα από τον Κυριάκο να βιώσω χιλιάδες συναισθήματα.
Ποιες ήταν για εσάς οι πιο δύσκολες στιγμές υποκριτικά μέσα σε αυτό το διάστημα των τριών ετών;
Αδιαμφισβήτητα η ξεφτίλα και η ντροπή που ένιωσε ο Κυριάκος όταν ο Ουρανία συνάντησε την αρραβωνιάρα του, τη Μαρίκα την τραγουδίστρια, ενώ ήταν ήδη παντρεμένος μαζί της.
Το σκίσιμο του διαζυγίου από την Ουρανία και η δεύτερη ευκαιρία που έδωσε στο γάμο τους, ο ερχομός του γιου του, του Μπάμπη, στο Διαφάνι και η μεταξύ τους κόντρα. Η Λέρος όμως ήταν η βαθιά ωρίμανση του ήρωα, η πιο δυνατή του στιγμή. Το να βλέπει ένας πατέρας το γιο του να βγαίνει από τα σίδερα μιας φυλακής μαυρισμένος από το ξύλο είναι γολγοθάς. Έρωτες, γάμοι, έρχονται στη ζωή και παρέρχονται.
Η σχέση γονέα και παιδιού, όμως, είναι καταλυτική και για πάντα. Ποτέ ένας πατέρας δεν θα πάψει να είναι πατέρας. Σύζυγος μπορείς να πάψεις να είσαι κάποια στιγμή της ζωής σου, πατέρας ποτέ. Θυμάμαι ότι με τον Γιάννη Βασιλώττο, που υποδυόταν τον Μπάμπη στη σειρά, είχαμε να βρεθούμε καιρό γιατί δουλεύαμε με άλλα συνεργεία και σκηνοθέτες. Έτσι, όταν άνοιξε η πόρτα της φυλακής στη Λέρο, πραγματικά χάρηκε ο ένας που είδε τον άλλο και η σκηνή ήταν πιο αληθινή.
Ο χωρισμός με την Ουρανία όταν μπήκε στη ζωή της ο Σαραντόπουλος δεν ήταν γροθιά στο στομάχι για τον Κυριάκο;
Ο Κυριάκος δεν κάκιωσε ποτέ με την Ουρανία. Της είχε ανιδιοτελή και βαθιά αγάπη, ενώ είχε κάνει κι ένα παιδί μαζί της, τον Φωτάκο. Άλλωστε, μεταξύ μας, η Ουρανίτσα δεν είχε περάσει ζάχαρη σε αυτόν το γάμο.
Ο Κυριάκος ήταν ιδιαίτερος άνθρωπος, νευρικός, παλιάς σχολής. Με τον επιχειρηματία από τη Λάρισα, όμως, βρήκε το μάστορά του. Από κόμπλεξ και ζήλια ή από αδιαφορία, δεν είχε αντιληφθεί το ταλέντο της Ουρανίας στη μόδα. Όμως, ο Σαραντόπουλος, άνθρωπος της δουλειάς το κατάλαβε αμέσως και δεν έχασε την ευκαιρία να επενδύσει πάνω της.
Κι επίσης έκανε κάτι που δεν έκανε ποτέ ο Κυριάκος: επιβράβευσε τη δημιουργικότητά της. Δεν προσπέρασε το ταλέντο της, κάτι που ο Κυριάκος το θεωρούσε απλώς δεδομένο.
Πάντως, η ιστορία τους έκλεισε με τον καλύτερο τρόπο.
Αυτό το ζευγάρι δεν μπορούσε να χωρίσει, ακόμα κι αν πήρε διαζύγιο. Αγαπιούνται , βαθιά, ο ένας δεν μπορεί χωρίς τον άλλο. Ο Κυριάκος επένδυσε στο ταλέντο της γυναίκας του και έκανε το όραμά της πραγματικότητα.
Για εμένα, το τρίτο ι πρόσωπο, δηλαδή ο Σαραντόπουλος, έδρασε θετικά στη σχέση τους. Επιτέλους ο Κυριάκος, αναγνώρισε το ταλέντο της γυναίκας του κι έκανε την κίνηση-ματ.
Πηγή:7ΜέρεςTV