Γιώργος Καραμίχος: Καβαλώντας την επιτυχία, χωρίς το καλάμι της
Ο Γιώργος Καραμίχος είναι ένας εξαιρετικά ταλαντούχος -και γνωστός σε όλους μας- ηθοποιός της νέας γενιάς, που φέτος τον απολαμβάνουμε μαζί με την Μαρία Σολωμού, στη συνέχεια της επιτυχημένης περσινής σειράς «Ονειροπαγίδα» στον ΑΝΤ-1, επιμελημένη από την Μυρτώ Κοντοβά.
Παράλληλα όμως, σκηνοθετεί την τραγική κωμωδία του Νίκου Βασιλειάδη «Συμβολαιογράφος» όπου εμφανίζεται με την Υρώ Μανέ στο Νέο Ελληνικό Θέατρο του Γιώργου Αρμένη, στην αίθουσα Κάρολος Κουν, στα Εξάρχεια. Πρόκειται για μια παράσταση, απολογία και εξομολόγηση μαζί. Μια απλή πράξη κάθε Τετάρτη, Πέμπτη και Σάββατο 9.15 και Κυριακή 8.15.
Μετά τις 20/1 θα εμφανίζεται στο ίδρυμα Μιχάλη Κακογιάννη.
Δεν θα σταθώ στο γεγονός πως είναι καμάρι της Βέροιας, ούτε θα αναφερθώ στις σπουδές και την καλλιέργειά του.
Δεν θα τον εγκωμιάσω, δεν θα μείνω με το στόμα ανοιχτό για το απύθμενο ταλέντο του, δεν θα απαριθμήσω τις εξαιρετικές δουλειές του -ούτε και κάποιες που θα μπορούσε να είχε αποφύγει- δεν θα ασχοληθώ με την προσωπική του ζωή και την πανέμορφη κόρη του Ρεγγίνα, ούτε με την αγάπη του στον σκύλο του που ποτέ δεν αποχωρίζεται.
Επίσης δεν θα χαριτολογήσω με το πόσο ευγενικός, αφοπλιστικά χαμογελαστός και υπέροχα ευπροσήγορος είναι.
Δεν θα τονίσω την εκλεπτυσμένη εμφάνισή του, αλλά και τα στραβά που κι αυτός κουβαλάει.
Θα τον «σερβίρω» απολαυστικά μέσα από δικές του σκέψεις που ο ίδιος μου εκμυστηρεύτηκε. Σκέψεις γύρω από τις έντονες στιγμές της καθημερινότητας, τις ενοχές, την ψευτιά η την αλήθεια, τα λάθη, τον έρωτα και ότι άλλο σηματοδοτεί το να είμαστε ζωντανοί.
«Το να είσαι παρών στη στιγμή σου δίνει έτσι κι αλλιώς την αίσθηση της αιωνιότητας.
Γιατί εμπεριέχει την αίσθηση της αιωνιότητας. Γιατί εμπεριέχει όλο το χρονικό φάσμα.
Αφού είσαι απόλυτα παρών δεν σκέφτεσαι το παρελθόν ή το μέλλον, άρα απαλλάσσεσαι από τα δεινά της θνητότητας.
Κι αυτή είναι η ομορφιά στη ζωή. Η ψευδαίσθησή της. Και η αλήθεια της.
Η μαύρη τρύπα στα χρονικά της όρια. Δόξα τω θεό, νιώθω ευλογημένος από τέτοιες στιγμές».
«Όλοι μας έχουμε κατάθλιψη, γιατί η ζωή έχει δυσκολίες για όλους. Το θέμα είναι πώς τη διαχειριζόμαστε και σε ποιον χρεώνουμε τα σπασμένα.
Το ιδανικό είναι να αποφεύγουμε τα χρεωστικά και τις ποινές»
«Δουλειά μου είναι να κολυμπώ στην ίδια θάλασσα με όλο τον κόσμο.
Υποχρέωσή μου να αποφεύγω τα δίχτυα, τα βαλτοτόπια και τα ψεύτικα φώτα της όποιας επιτήδειας τράτας.
Κι αν αποτυγχάνω σε καμιά φουρτούνα, στην επόμενη θα ’μαι πιο προνοητικός».
«Ο έρωτας όσο πιο δυνατός είναι, τόσο λιγότερο μολύνεται από το νου.
Μόνο έτσι αντιλαμβάνομαι τον έρωτα πλέον, σαν άφεση αμαρτιών».
«Τα ανθρώπινα ουδέποτε ήτανε βαριά. Εμείς θέλουμε και τα βλέπουμε έτσι, για να αποφύγουμε τη βελτίωση και να διαιωνίζουμε την προσκόλληση στα περιττά και στα faux».
Αιγόκερως με ωροσκόπο Τοξότη και Σελήνη στον Ταύρο.
Ο χάρτης του Γιώργου Καραμίχου, είναι από τους πλέον πολυσύνθετους και οπωσδήποτε χρειάζεται αυτό που λέμε μία «δεύτερη ανάγνωση» -για να μην πω τρίτη και τέταρτη- όπως εξ άλλου και ο ίδιος σαν ιδιοσυγκρασία.
Η φιλοσοφία του πάνω στα γεγονότα της ζωής και της ύπαρξης, μπορεί να περιγραφεί σαν μια βαθιά διείσδυση, που τη συνοδεύει εντυπωσιακά, ένα κράμα λογικής και ευαισθησίας.
Ο Ήλιος σε γωνιακό (πρώτο οίκο) σε σύνοδο με τον Ερμή και τη Δήμητρα στον Αιγόκερω, είναι η πρώτη ένδειξη μιας χαρισματικής προσωπικότητας, που φιλοδοξεί να πετάξει πάνω από το μέτριο και να πάρει τη ζωή στα χέρια του.
Η Αφροδίτη στον Υδροχόο σε σύνοδο με Δία, τον εφοδιάζει με την άνεση μιας μη κοντόφθαλμης προσέγγισης των καταστάσεων αλλά και την οπτική ενός γνήσιου μπον βιβέρ, ενώ τον κάνει πετυχημένο και δημοφιλή, ικανό να πείσει για τα προσόντα του.
Η Σελήνη στον Ταύρο σε σύνοδο με τον Άρη στον τέταρτο οίκο, δείχνει την ανθεκτικότητα, το πείσμα, και την εσωτερική δραστηριότητα που τον υποκινούν αλλά παράλληλα και την ουσιώδη ανάγκη του να επιβάλλεται στο χώρο του, εκδιώκοντας τους ανεπιθύμητους «εισβολείς».
Με ψυχολογικούς όρους θα λέγαμε ότι το θηλυκό στοιχείο έχει για τον Γιώργο Καραμίχο μια ουσιαστική δυναμική, κάτι που έχει άμεση επίπτωση και στις σχέσεις του με τις γυναίκες, που σε κάθε περίπτωση -είτε καυτές, είτε παγωμένες, δεν μπορεί παρά να κινούνται στα όρια του απόλυτου.
Ο Κρόνος στον 7ο οίκο - ακριβώς απέναντι από τον Ωροσκόπο του- τον καθιστά σκληρό δουλευτή και αξιόπιστο τις συνεργασίες, με αίσθηση ευθύνης απέναντι στα πρόσωπα του στενού του περιβάλλοντος.
Η αντίθεσή τους με τον Ουρανό στο μεσουράνημα, δηλώνει μια ανήσυχη φύση που δεν οριοθετείται, κουβαλώντας την εκρηκτική του ιδιοσυγκρασία, σε ότι καταπιάνεται.
Η υπερδιέγερση αυτή, μπορεί να κάνει συχνά τα νεύρα του ...τσατάλια, αλλά έχει τον τρόπο να καθησυχάζει τις αϋπνίες του με χαλαρωτικές επινοήσεις, που πηγάζουν από την εσωτερική του δόμηση και τον Ποσειδώνα στο 12ο οίκο.
Ο κυβερνήτης του Μεσουρανήματος, η Αφροδίτη, βρίσκεται στον 2ο οίκο, όπου κυβερνά ο Ουρανός, ενώ ο Ουρανός βρίσκεται στον 10 οίκο, που κυβερνά η Αφροδίτη.
Οι δύο πλανήτες είναι το διαβατήριο της διαφορετικότητας του και η μεταξύ τους φιλική επιρροή, είναι αυτή που του χαρίζει ρομαντισμό, υψηλό συναίσθημα και αντίληψη της συμπαντικής αγάπης, καθώς και ξαφνικές επιρροές, διαρκείς εναλλαγές στη ζωή και ποικιλόμορφες προτροπές για το καινούργιο.
Το σκληρό τετράγωνο Κρόνου – Πλούτωνα, με τον Πλούτωνα να σχηματίζει παράλληλα δύο τετράγωνα με τον Ήλιο και τον Ερμή, είναι η δύναμη να ξανασηκώνεται αποφασιστικά, όταν κάτι τον βυθίζει σε δύσκολες και απογοητευτικές καταστάσεις.
Ίσως να υπάρξουν τέτοιες απογοητεύσεις συχνά στη ζωή του, όμως ο χάρτης δείχνει πως αντί να τις αποφεύγει, τις καλωσορίζει ενδυναμώνοντας το μέσα του, και εξελίσσοντας τον εαυτό του.
Αυτή μπορεί να θεωρηθεί ως η σκοτεινή ψυχολογική πλευρά του, με μια τάση εσωστρέφειας, την οποία όμως διαχειρίζεται από άλλες όψεις, που λες και στέκονται σαν στοργικοί Δάσκαλοι, γύρω από τα γεγονότα της ζωής του.
Το εξάγωνο Αφροδίτης – Ποσειδώνα με τη συμμετοχή του Δία, είναι η καλλιτεχνική του έξαρση, η γοητευτική σχέση του με την τέχνη και η υπογραφή της επιτυχίας του, μέσα από αυτή.
Παράλληλα το τρίγωνο της Αφροδίτης με τον Πλούτωνα, είναι η αυτοέκφραση σε βάθος, με έναν αστρολογικό συνδυασμό που προσδίδει στις προσδοκίες του, τη λάμψη της επίτευξης.
Είναι αλήθεια πως με ένα τέτοιο ωροσκόπιο, θα μπορούσε να είχε ασχοληθεί και με εντελώς διαφορετικό επάγγελμα, αλλά ακολούθησε τη δελεαστική προτροπή της Αφροδίτης και του Ποσειδώνα, οδηγώντας τον στην έκφρασή της, μέσα από την υποκριτική τέχνη.
Η αντίθεση Ερμή – Κρόνου είναι αξιοσημείωτη, αφού ο Ερμής στον 1ο οίκο, δίνει ένα επικοινωνιακό ταλέντο, που μέσα από την εκπαίδευση και την εμπειρία αξιοποιείται συστηματικά από τον καλλιτέχνη Γιώργο Καραμίχο. Καμία λεπτομέρεια δεν του είναι αδιάφορη, σκέφτεται διαρκώς -πολλές φορές και για τους άλλους- και καλείται να ενθαρρύνει διαρκώς τον εαυτό του, προχωρώντας μέσα από αυτοκριτική και σύνεση.
Η πρακτικότητα μπορεί να γίνει πεισματική ισχυρογνωμοσύνη, αλλά η αίσθηση του καθήκοντος, θα τον κρατά μέσα στα όρια της καλής διαχείρισης αυτής της ενέργειας.
Πηγή: astrology.gr