Showbiz

Μάνος Πετούσης στο gossip-tv:Ο Σασμός, η σοβαρή περιπέτεια υγείας & η πραγματική Αιμιλία στη ζωή του

Ο Μάνος Πετούσης, ο οποίος στη σειρά Σασμός υποδύεται τον Δημήτρη Μαραθάκη, σύζυγο της εισαγγελέως Αιμιλίας Ξενάκη, ρόλο που υποδύεται η Γιώτα Φέστα, μιλάει αποκλειστικά στο gossip-tv για όλα... 

Θα μπορούσε να είναι ο οικογενειακός γιατρός. Ο άνθρωπος που σκύβει πάνω από κάθε πρόβλημά σου και σου παίρνει τον πόνο. Ο Δημήτρης Μαραθάκης, ο γιατρός της καρδιάς μας, όπως θα έλεγαν οι φαν της σειράς, είναι ο μοναδικός ίσως χαρακτήρας του Σασμού που δεν κουβαλάει τίποτα σκοτεινό, τίποτα παράνομο, τίποτα δυσοίωνο και αρνητικό. Το μόνο αρνητικό στη δική του περίπτωση είναι πως αδικείται κατάφορα από τη γυναίκα που αγαπάει παθιασμένα αλλά εκείνη «κοιτάει» το παρελθόν της με τον πρώην σύζυγό της Παύλο Βρουλάκη (σ.σ. Στέλιος Μάινας) και έχει τον Δημήτρη στον «πάγο».

Το απίστευτο στην κουβέντα με τον Μάνο Πετούση είναι πως απέναντί σου νιώθεις σαν να έχεις πράγματι τον γιατρό Δημήτρη Μαραθάκη και όχι τον ηθοποιό. Είναι ευγενικός, διαχυτικός τόσο όσο, γλυκομίλητος αλλά και σοβαρός αν χρειαστεί. Με τρυφερή σκέψη για όλα γύρω του, χωρίς καμία δόση εγωκεντρισμού ή έπαρσης. Κοινώς, ο Δημήτρης Μαραθάκης απέχει πολύ από το να θεωρηθεί κόντρα ρόλος. Το παραδέχεται και ο ίδιος άλλωστε. Ότι ο ήρωας που ενσαρκώνει στη σειρά είναι σαν να είναι ο... εαυτός του. Έχουν τον ίδιο χαρακτήρα. Ακριβώς όπως αντιδράει ο Δημήτρης σε θέματα καρδιάς, αντιδράει και εκείνος στην πραγματική του ζωή. Δεν μιλάει πολύ, αφήνει τις πράξεις και τα γεγονότα να «μιλήσουν» για εκείνον, περιμένει τη στιγμή που θα δικαιωθεί και ποτέ δεν ζητάει εξηγήσεις. Προτιμάει τη σιωπή όταν τα πράγματα δυσκολεύουν και δείχνει το πάθος και την αγάπη του όπου και όποτε χρειαστεί. Αγαπάει πολύ και άνευ όρων. Δίνεται σε ό,τι και αν κάνει και διεκδικεί ό,τι αγαπά. Είναι ευαίσθητος και βουρκώνει όταν κάτι έχει «μιλήσει» στην καρδιά του.

Μπορεί το ευρύ κοινό να τον λάτρεψε μέσα από τον Σασμό, όμως τον είχε γνωρίσει και αγαπήσει πολύ νωρίτερα. Στο Νησί, ως λεπρός είχε γοητεύσει τους πάντες ενώ έκανε και περάσματα από σπουδαίες τηλεοπτικές δουλειές όπως «Η αίθουσα του θρόνου», "Οι μάγισσες της Σμύρνης", "Βαμμένα κόκκινα μαλλιά" και πιο πρόσφατα το «Φλόγα και Άνεμος» στην ΕΡΤ και πολλές πολλές ακόμα. Οι πιο... ψαγμένοι με το θέατρο, γνώριζαν ότι για χρόνια βρισκόταν στο πλευρό του Πέτρου Ζούλια ως βοηθός σκηνοθέτης σε σπουδαίες θεατρικές παραγωγές της χώρας μας. Και αν στα επαγγελματικά του κρατάει χαμηλό προφίλ, στη γειτονιά του, το Χαϊδάρι είναι ο πιο δημοφιλής, όντας αντιδήμαρχος Πολιτισμού του Δήμου. Μία βόλτα μαζί του σε κεντρικό δρόμο της περιοχής με τις τόσες χαιρετούρες και τα γλυκόλογα από περίοικους σε πείθει ότι αυτός ο τύπος έχει κάτι ξεχωριστό πάνω του.

Μπορεί να είχες ένα σημαντικό ρόλο στο «Νησί», το ευρύ κοινό όμως σε γνώρισε από τον Σασμό, ως Δημήτρη Μαραθάκη, τον γιατρό σύζυγο της εισαγγελέως Αιμιλίας, με την οποία χωρίζει για τα μάτια του Παύλου Βρουλάκη... Ο Δημήτρης είναι ένας ήπιων τόνων άνθρωπος που αγαπάει τη γυναίκα του η οποία όμως πλέον έχει στρέψει το ενδιαφέρον της στον πρώην σύζυγό της.

Ναι, ο Δημήτρης στις σχέσεις του δίνεται στο 100%. Σκηνοθέτης και σεναριογράφος το συμφώνησαν και εμένα μου το επικοινώνησαν απλώς και ήταν κάτι που μου άρεσε. Είναι ο μόνος που δεν είναι αρνητικός ως ρόλος. Δεν κουβαλάει στην πλάτη του τίποτα άσχημο και γι' αυτό και δεν είναι εκδικητικός.

Πώς σε αντιμετωπίζει ο κόσμος στον δρόμο; Πρέπει οι εκδηλώσεις θαυμασμού να είναι πολλές και έντονες...

Ναι, το εισπράττω από τον κόσμο. Αισθάνονται σαν να το ζουν αυτοί και ότι αυτός είμαι και εγώ, ο Δημήτρης Μαραθάκης. Δεν απέχω από τον χαρακτήρα που υποδύομαι. Στην πραγματικότητα με τον Μαραθάκη λέω μέσα μου ''όταν σκέφτηκαν αυτόν το ρόλο και με πήρε ο σκηνοθέτης και μου το πρότεινε, εμένα περιέγραφαν''; Σαν να είπαν ότι θα γράψουμε έναν ρόλο όπως είναι ο Πετούσης. Βρίσκω πάρα πολλά κοινά στοιχεία στον χαρακτήρα μου με τον Δημήτρη Μαραθάκη που υποδύομαι.

Εσύ θα αντιδρούσες έτσι όπως εκείνος με την Αιμιλία και τον Παύλο; Θα άφηνες τόσο χώρο σε μία γυναίκα που θέλει να ξανασμίξει με τον πρώην σύζυγό της μετά από χρόνια;

Έτσι ακριβώς θα αντιδρούσα και εγώ. Όπως ο Δημήτρης. Αφού όταν έβλεπα το κείμενο να μού έρχεται, έλεγα, μήπως μου κάνουν πλάκα. Έχω πάρα πολλά κοινά.

Όνειρό του ήταν να γίνει ηθοποιός και το διεκδίκησε...

Τι θα γίνει τελικά με τον Δημήτρη και την Αιμιλία;

Δική μου σκέψη είναι ότι όλα θα εξαρτηθούν από το πώς θα πάει ο τρίτος κύκλος. Το ατού, πάντως, του Δημήτρη σε αυτό το τρίγωνο, δηλαδή Παύλος-Αιμιλία-Δημήτρης ήταν ότι από την πρώτη στιγμή ήταν καθαρός και στα αισθήματά του και δεν έπαιξε υπόγεια σε σχέση με τον Παύλο. Και μάλιστα το λέει συνέχεια στην Αιμιλία, ότι ‘’θέλω να δεις την αλήθεια, με ποιον άνθρωπο έχεις να κάνεις και μετά να αποφασίσεις τι θέλεις’’. Δεν της είπε ποτέ ποιος είναι ο Παύλος. Προσπαθούσε να την κάνει να το δει εκείνη μόνη της. Και αν η ίδια αποφάσιζε ότι θέλει να είναι με έναν εν δυνάμει δολοφόνο, με γειά τους με χαρά τους, εγώ φεύγω. Πάντως, εκείνο που ξέρω είναι ότι ο Δημήτρης θα παίξει σημαντικό ρόλο στη συνέχεια της σχέσης του Ευθύμη με τον Αντώνη. Μεσολαβεί για να ιδωθούν.

Πώς θα ήθελες να δεις στο μέλλον Δημήτρη και Αιμιλία εσύ;

Δεν ξέρω αν θα ήθελα να τους δω μαζί στο τέλος. Ακούγεται λίγο περίεργο αλλά αν σπάσει το γυαλί ξανακολλάει; Και αν κολλήσει δεν θα έχει σημάδι; Γι’ αυτό δεν ξέρω αν θέλω να τους δω μαζί, κυρίως λόγω του εγωισμού του Δημήτρη. Βέβαια το ωραιότερο θα ήταν να δίνουμε το καλό παράδειγμα. Θα είχε ενδιαφέρον να ξαναγύρναγε αυτή η σχέση και να δούμε ότι η πραγματική αγάπη δεν χάνεται ποτέ. Άλλωστε τώρα είναι στις προσπάθειες να τα ξαναβρούν Δημήτρης και Αιμιλία.

Θα είσαι στον τρίτο κύκλο;

Δεν ξέρω. Όμως λένε πως ένας παππάς, ένας γιατρός και ένας δικηγόρος σε καθημερινή σειρά είναι απαραίτητοι (γέλια). Τώρα τι θα γίνει με την Αιμιλία δεν ξέρω. Θα θέλει να είναι η Γιώτα (σ.σ. Φέστα) και να συνεχίσει η ίδια να είναι εισαγγελέας; Θα δείξει...

Πώς είναι οι σχέσεις μεταξύ των ηθοποιών στα γυρίσματα; Είστε αυτό που λέμε «παρέα»;

Η αλήθεια είναι ότι ρίχνουμε πολλές φορές γέλιο στα γυρίσματα. Είναι τόσο δραματικό το σενάριο που θα πρέπει και εμείς να ξορκίσουμε με κάποιο τρόπο όλη αυτή τη μαυρίλα. Ειδικά τώρα με τον πυροβολισμό του Αντώνη, θυμάμαι είχαμε τη σκηνή που βγαίνω και ανακοινώνω στον Παύλο και στην Μαρίνα ότι ο Αντώνης είναι στην εντατική. Μας είχε πιάσει όλους νευρικό γέλιο όταν ξεκίναγα να λέω στον Στέλιο (σ.σ. Μάινα) ''Παύλο, ο Αντώνης είναι στην εντατική''. Κάποια στιγμή είπαμε, 'πάμε, είναι δραματική η σκηνή και πρέπει να τη βγάλουμε'. Αλλά με αυτόν τον τρόπο κάπως ξαλαφρώνεις και εσύ.

Για να γίνει μία σκηνή στον Σασμό, ο τηλεθεατής βλέπει δύο ηθοποιούς αλλά από πίσω έχει πάρα πολύ κόσμο που εργάζεται. Το ωραίο της δουλειάς μας είναι αυτό...

Το καλό στα γυρίσματα είναι ότι υπάρχει μεταξύ των συντελεστών ένα νοιάξιμο. Γι’ αυτό και βγαίνει αυτό που βγαίνει στον φακό. Αν δεν ήμασταν έτσι θα έβγαινε ένα αποτέλεσμα, άοσμο, άχρωμο… φλατ! Είμαστε με το καλαμπούρι, με την πλάκα, να νιώσουμε καλά, να μην «κρεμάσουμε» τον συνάδελφο, να πάμε διαβασμένοι…

Λίγα πράγματα γνωρίζει ο απλός κόσμος για τον άνθρωπο Μάνο Πετούση που ενσαρκώνει τον Δημήτρη Μαραθάκη στον Σασμό. Πού γεννήθηκε, πού μεγάλωσε, πώς αποφάσισε να ασχοληθεί με την υποκριτική και τη σκηνοθεσία;

Είμαι γέννημα θρέμμα Χαϊδαριώτης. Γεννήθηκα και μεγάλωσα στο Χαϊδάρι. Η υποκριτική πάντα μου άρεσε αλλά δεν είχα αρχικά το θάρρος να εκτεθώ στα μάτια κάποιων τρίτων. Πήγα στη Σχολή Θεοδοσιάδη και την τελείωσα. Μετά ξεκίνησα να δουλεύω με πρώτη παράσταση εκείνη του Ρεμούνδου με το ΔΗΠΕΘΕ Ρόδου που ανέβαζε τον Ζορμπά με Άννα Φόνσου, Σταύρο Παράβα, Νίκο Γαλανό και πολλούς ακόμα. Ήταν η πρώτη φορά που δούλευα, παρ' όλο που ακόμα φοιτούσα. Από εκεί ξεκίνησαν όλα.

Mε την τηλεοπτική Μαρίνα, Μαρία Πρωτόπαππα γνωρίζονται εδώ και χρόνια και έχουν συνεργαστεί και στο παρελθόν.

Το επάγγελμα αυτό είναι πολύ δύσκολο και μία έχεις δουλειά και μία όχι...

Είναι πολύ δύσκολη δουλειά και καλό είναι τα νέα παιδιά να το καταλάβουν ότι είναι από τα πιο δύσκολα επαγγέλματα με πολλές ανασφάλειες, γιατί δεν είσαι σίγουρος ποτέ ότι θα έχεις δουλειά. Στην πραγματικότητα θα πρέπει να έχεις ένα backup οικονομικό ή να προέρχεσαι από μία οικογένεια που μπορεί να σου προσφέρει την οικονομική βοήθεια ή να δουλεύεις σε άλλη δουλειά για να μπορείς να ζεις και να κάνεις και αυτό που αγαπάς. Εγώ στάθηκα τυχερός. Όταν μπήκα στη διαδικασία της δραματικής σχολής, άρχισα να ανακαλύπτω τον χώρο του θεάτρου που στα μάτια τα δικά μου είχε μία μαγεία. Όχι μόνο η υποκριτική, το να παίζω στη σκηνή αλλά και μπρος και πίσω. Γι' αυτό υπήρξα για πολλά χρόνια βοηθός σκηνοθέτης. Το ίδιο διάστημα συμμετείχα και σε πολλά σίριαλ όπως «Οι εφτά θανάσιμες πεθερές», οι «Δύο ξένοι» που είχα μία μικρή συμμετοχή, «Κόκκινο δωμάτιο», «Μάγισσες της Σμύρνης» που είχαμε πάει και Κωνσταντινούπολη... Είχα συνέχεια δουλειά με μικρά διαστήματα χωρίς. Ήμουν, λοιπόν, από τους τυχερούς γιατί ο πατέρας μου ξεκίνησε το ασφαλιστικό γραφείο μαζί με τα αδέλφια μου Γιώργο και Παναγιώτη. Αν δεν ήταν τα αδέλφια μου, γιατί ο πατέρας μου έφυγε πολύ νωρίς και δεν πρόλαβε να με δει στο θέατρο, δεν θα κατάφερνα να κάνω ό,τι θέλω και αγαπώ.

Αναμνήσεις από τα backstage των γυρισμάτων για το Νησί.

Οικογένεια, γιατί δεν έχεις δημιουργήσει μέχρι σήμερα;

Σε αντίθεση με τους αδελφούς μου που έχουν και παιδιά, εγώ ποτέ δεν ένιωθα ότι «το έχω» για να δημιουργήσω οικογένεια. Αγαπώ τα παιδιά, ειδικά τα τέσσερα ανίψια μου. Τα χαίρομαι, έχω παίξει μαζί τους, αλλά μέχρι εκεί. Δεν ξέρω τι είναι αυτό που με σταματούσε. Παρ' όλο που όλοι όσοι με ξέρουν μου λένε, ''θα ήσουν πολύ καλός μπαμπάς'' και το πιστεύω και εγώ, με πιάνει άγχος για την ευθύνη του μεγαλώματος ενός παιδιού και δεν μπορούσα να διανοηθώ ότι θα είμαι κλεισμένος σε ένα σπίτι με έναν άνθρωπο και ότι όλη η ζωή μου θα είναι αυτό, παρ' όλο που ήμουν και είμαι πιστός. Όταν ξέρω ότι κάτι είναι δεδομένο, με πιάνει κρίση πανικού. Γενικότερα βαριέμαι εύκολα. Μόλις κατακτήσω κάτι, μετά θέλω κάτι άλλο. Η οικογένεια ήταν κάτι που με φόβιζε και ήξερα ότι θα βαριόμουν.

Έλεγα ''τι πας να κάνεις τώρα Μάνο; Πας να μπλέξεις σε μία ιστορία που σίγουρα θα χωρίσεις, δεν υπάρχει περίπτωση''. Είχα μία σχέση που είχαμε φτάσει στον γάμο και εκεί κάποια στιγμή τέθηκε ένα ερώτημα: ''Θέλω να διαλέξεις, ή εμένα ή το θέατρο''. Και εκεί συνειδητοποίησα ότι όλα αυτά που σκεφτόμουν για τον γάμο ήταν αληθινά. Έπρεπε, δηλαδή, να εγκλωβιστώ σε έναν γάμο, να κάνω παιδιά και να δουλεύω όλη μέρα και να μεγαλώνω τα παιδιά μου. Που είναι πάρα πολύ ωραίο και ζηλεύω τους ανθρώπους που το κάνουν, όμως δεν μπορώ να διανοηθώ ότι θα μπω σε αυτή τη διαδικασία. Και με μεγάλη ευκολία είπα ''ευχαριστώ πολύ δεν θα πάρω''. Θέλω να νιώθω ελεύθερος. Τη γυναίκα αυτή την αγαπούσα πάρα πολύ. Ταυτιζόμουν μαζί της στο 100%, ήταν η μοναδική γυναίκα που άμα γυρίσω τον χρόνο πίσω μπορώ να πω ότι θα μπορούσα να είμαι μαζί της μέχρι και σήμερα. Ο εγκλωβισμός όμως με έκανε να κάνω πίσω. Έχουμε κρατήσει μία πολύ φιλική σχέση και καμία φορά όταν συναντιόμαστε, της λέω ''γιατί με έβαλες να διαλέξω; Είχα δώσει δικαιώματα;''. Μου λέει όχι. Το θέατρο σου δίνει την ψευδαίσθηση ότι είσαι ελεύθερος με τους διαφορετικούς ρόλους που αναλαμβάνεις.

Τη γυναίκα αυτή την αγαπούσα πάρα πολύ. Ταυτιζόμουν μαζί της στο 100%, ήταν η μοναδική γυναίκα που άμα γυρίσω τον χρόνο πίσω μπορώ να πω ότι θα μπορούσα να είμαι μαζί της μέχρι και σήμερα

Και η μοναξιά; Η μέρα που θα έρθει και θα είσαι σπίτι και θα σκεφτείς ότι είσαι μόνος και δεν έχεις έναν άνθρωπο να απολαύσεις μαζί του τον πρωινό καφέ σου για παράδειγμα, δεν σε φοβίζει;

Δεν το έχω σκεφτεί ποτέ. Από την άλλη δεν ξέρω αν θα προλάβω να έρθει αυτή η μέρα γιατί μέχρι τώρα έχω καταφέρει να έχω δίπλα μου ανθρώπους που αγαπώ πολύ και με αγαπάνε και εκείνοι. Δεν μου λείπει να έχω έναν μόνιμο σύντροφο.

Είσαι ένας πολύ θετικός άνθρωπος με αισιόδοξη σκέψη για τα πάντα. Ποια δύσκολη στιγμή της ζωής σου έρχεται πρώτη στο μυαλό όταν γυρνάς τον χρόνο πίσω και κάνεις «ταμείο» με τις εμπειρίες που έζησες μέχρι σήμερα;

Πριν από περίπου έναν χρόνο, παραμονή Χριστουγέννων για την ακρίβεια, δεν αισθάνθηκα καλά. Επειδή έχω περάσει κρίση πανικού, λέω, ''θα συνέλθω''. Πράγματι συνέρχομαι. Την επόμενη μέρα, ανήμερα Χριστούγεννα, ξυπνάω πρωί, φτιάχνω καφέ, αρχίζω πάλι και δεν αισθάνομαι καλά. Ετοιμάστηκα και πριν βγω πήρα τον φίλο μου, τον καρδιολόγο Φώτη Θεοδωρακόπουλο που με παρακολουθούσε γενικά και του είπα τα συμπτώματα που είχα. Μου είπε να πάω σε ιδιωτική κλινική να κάνω μία συγκεκριμένη εξέταση. Πήγα λοιπόν και αρχικά μου δημιούργησαν διάφορα προβλήματα. Απογοητεύτηκα και σηκώνομαι να φύγω και την ώρα που βγαίνω, συναντώ έναν φίλο μου, τον Κώστα Κοεμτζίδη που ήταν γενικός χειρουργός στην κλινική. Με «βουτάει» από το χέρι και με πηγαίνει ξανά μέσα και με ξετίναξε σε εξετάσεις. Ξαφνικά σήμανε συναγερμός από τη νοσοκόμα που είδε τις εξετάσεις και μου είπε ότι έπρεπε να κάνω στεφανιογραφία γιατί η τροπονίνη μου ήταν πολύ ανεβασμένη. Έκανα στεφανιογραφία και τελικά κατέληξα να κάνω by pass. Όταν συνήλθα μου είπε ο γιατρός ότι αν δεν το ανακάλυπτα όπως το ανακάλυψα, μέσα στα επόμενα δύο 24ωρα θα πάθαινα ανακοπή. Μετά από αυτό ξέρεις τι λέω; Μπορώ να είμαι καλά σήμερα και να περνάω καλά με τους ανθρώπους που αγαπώ; Θεωρώ μεγάλη τύχη ό,τι συνέβη. Πήγα να φύγω και θα μπορούσα να μην το προλάβαινα... Είχα κατά 99% βουλωμένη την κεντρική αρτηρία. Είχα και μία στένωση από φύση μου και ήταν σαν κάποιος να μου είπε ''φίλε μου δεν είναι η ώρα σου για να φύγεις''. Ήταν η δυσκολότερη στιγμή μου αυτή.

Έκανα στεφανιογραφία και τελικά κατέληξα να κάνω by pass. Όταν συνήλθα μου είπε ο γιατρός ότι αν δεν το ανακάλυπτα όπως το ανακάλυψα, μέσα στα επόμενα δύο 24ωρα θα πάθαινα ανακοπή

Πιστεύεις λοιπόν στον Θεό ή στην τύχη, τη μοίρα του καθενός γραμμένη;

Πιστεύω σε όλα αυτά μαζί. Δεν πιστεύω ότι υπάρχει ο Θεός και έχει τον Χριστό και την Παναγία δίπλα του. Υπάρχει μία ανώτερη δύναμη. Πιστεύω επίσης στην ικανότητα του ανθρώπινου μυαλού και στο υποσυνείδητο και θεωρώ ότι όλα με δική μας δουλειά μπορούμε να τα καταλάβουμε. Πιστεύω πολύ και στην ενέργεια.

Ζούμε τη μετά #metoo εποχή. Ποια είναι η θέση σου για όλα αυτά που έχουν δει τα φώτα της δημοσιότητας σε ό,τι αφορά το θέατρο;

Είναι λίγο περίεργα τα πράγματα και με έχει τρομάξει λίγο. Ξέρεις, όταν μπαίνει στη μέση η δημοσιότητα χάνεται λίγο το μέτρο. Εγώ τον Πέτρο (σ.σ. Φιλιππίδη) τον γνώρισα, είχαμε συνεργαστεί. Εγώ τότε ήμουν στο σκηνοθετικό κομμάτι της παράστασης «Χάρολντ και Μωντ» με συμπρωταγωνίστριά του την Άννα Παναγιωτοπούλου. Δεν κατάλαβα απολύτως τίποτα από τη συμπεριφορά του. Άκουγα ακόμα και τότε διάφορα για τη συμπεριφορά του και μου έλεγαν ''ωχ, θα συνεργαστείς με τον Φιλιππίδη; Πρόσεχε''. Εγώ αυτό που θυμάμαι από τον Πέτρο με τον οποίο ήμασταν μαζί τρεις μήνες είναι ότι έμπαινε μέσα σαν μαθητής απέναντι στον Πέτρο Ζούλια. Έχω καλή ανάμνηση. Αλλά από εκεί και πέρα άβυσσος η ψυχή του ανθρώπου... Όλο αυτό βέβαια έχει περάσει στη δικαιοσύνη οπότε τώρα πώς αυτό έγινε κάτι άλλο; Μου κάνει τρομερή εντύπωση. Δεν μπορώ να το συνειδητοποιήσω εγώ σαν Μάνος, οπότε όταν μου το λένε κιόλας, δεν ξέρω... Όπως δεν μπορώ να διανοηθώ ότι υπάρχουν παιδεραστές που αγγίζουν παιδιά. Δεν θέλω να το πιστέψω. Και έχουμε πάει και στο άλλο άκρο τώρα μετά από όλα αυτά. Θες να κάνεις τον άλλον μία αγκαλιά και δεν τολμάς. Είναι ευνουχισμός. Παγώσαμε όλοι ξαφνικά.

Εγώ αυτό που θυμάμαι από τον Πέτρο με τον οποίο ήμασταν μαζί τρεις μήνες είναι ότι έμπαινε μέσα σαν μαθητής απέναντι στον Πέτρο Ζούλια. Έχω καλή ανάμνηση. Αλλά από εκεί και πέρα άβυσσος η ψυχή του ανθρώπου...

Κεφάλαιο πολιτική: Πώς ένας ηθοποιός και σκηνοθέτης αποφάσισε να ασχοληθεί και μάλιστα να είσαι σήμερα αντιδήμαρχος Πολιτισμού του Δήμου Χαϊδαρίου;

Ο σημερινός δήμαρχος, ο Βαγγέλης Ντηνιακός μου ζήτησε να κατέβω μαζί του. Τον γνώριζα από τα 20 του χρόνια γιατί ασφάλιζε το αυτοκίνητό του στο γραφείο μας και επειδή ήξερε ότι είμαι και ηθοποιός μου το πρότεινε. Του είπα ‘’ναι, θα κατέβω μαζί σου’’. Δεν είχε καμία λογική. Είπα ‘’πάμε να δοκιμάσουμε’’. Δεν το περίμενα, μου φαινόταν τρελό που σκεφτόμουν ότι θα πάει ο ψηφοφόρος να βρει στο ψηφοδέλτιο το όνομά μου για να με ψηφίσει. Και τελικά βγήκα. Και χάρηκα πολύ. Αλλά τώρα μου δίνει στενοχώρια. Γιατί εμείς οι καλλιτέχνες θέλουμε να επενδύουμε στον πολιτισμό. Υπάρχουν στον χώρο της πολιτικής πολλοί τεχνοκάρτες και εγώ δεν μπορώ να το βλέπω έτσι. Θέλω να δημιουργώ και στην πολιτική δεν υπάρχει πάντα αυτό. Δεν ήταν ποτέ τα χρήματα πρωταρχικός μου στόχος. Εμένα με νοιάζει τι μπορώ να φτιάξω.

Τι θα ήθελες να κάνεις μέχρι το τέλος της θητείας σου που δεν έχεις κάνει γιατί εκεί που έβαλες τη σφραγίδα σου είναι στη φωταγώγηση, κάθε χρόνο στις 14 Φεβρουαρίου, της καρδιάς στο βουνό του Δάσους Χαϊδαρίου…

Όλα χρειάζονται. Εκείνο όμως που λείπει από τον δήμο Χαϊδαρίου πραγματικά είναι ένα θέατρο για μεγάλες παραστάσεις. Αυτό είναι το μεγάλο μου όνειρο. Αυτή τη στιγμή δεν έχουμε χώρο να φιλοξενήσουμε, ειδικά τον χειμώνα, μία παράσταση υψηλών προδιαγραφών. Ούτε συναυλία το καλοκαίρι μπορεί να φιλοξενήσει το Χαϊδάρι. Πολιτισμός δεν είναι ότι θα φέρεις συναυλία, είναι παιδεία ο πολιτισμός.

Όλα τα ξέρετε εκτός από τη σχέση μου την τωρινή. Αυτή δεν την ξέρετε.

Τι δεν γνωρίζουμε για τον Μάνο Πετούση;

Όλα τα ξέρετε εκτός από τη σχέση μου την τωρινή. Αυτή δεν την ξέρετε. Γενικά για τα προσωπικά μου δεν συζητάω ποτέ και δεν θέλω να δίνω δικαιώματα. Όχι πως αφορά κανέναν αλλά τέλος πάντων…

Διαβάστε επίσης:

© 2010-2024 Gossip-tv.gr - All rights reserved