Ελένη Ουζουνίδου για Νούμερα: Σίγουρα θα κάνουμε κάτι άλλο! Ίσως υπάρχει ένα φως στο τούνελ
Φέτος η Ελένη Ουζουνίδου επέλεξε να αφοσιωθεί στο θέατρο, αφήνοντας στην άκρη την τηλεόραση, τουλάχιστον για λίγο, όπου «τα γυρίσματα είναι πολύ κουραστικά, καθημερινά και δεκάωρα, προσωπική ζωή δεν υπάρχει, κι εγώ θέλω να διαβάσω κάτι παραπάνω, να δω τον άντρα μου πάνω από μία ώρα την ημέρα και να έχω την ευκαιρία να πηγαίνω στους γονείς μου, στην Κομοτηνή, να τους βλέπω όσο συχνότερα γίνεται».
Άλλωστε δεν υπήρξε δεύτερη σεζόν για τα «Νούμερα», «αλλά αυτό δεν σημαίνει τίποτα για εμάς, για την οικογένεια που δημιουργήσαμε. Σίγουρα θα κάνουμε κάτι άλλο! Ίσως υπάρχει ένα φως στο τούνελ», προσθέτει δίνοντας αισιοδοξία σε όσους την αγάπησαν σαν «Αντιγόνη», την εκ πρώτης όψης παραδοσιακή Ελληνίδα μάνα, που νταντεύει τον προ πολλού ενήλικο γιο της, αλλά στην εξέλιξη της σειράς κάνει την ανατροπή όχι μόνο ανεβαίνοντας στη σκηνή της «Νέας Μάντρας» του Αττίκ και τραγουδώντας με χάρη και υπέροχη φωνή, αλλά και αγκαλιάζοντας τη νεοφερμένη νύφη της και τους μιγάδες έφηβους γιους της: ξεπερνώντας «τα ρατσιστικά θέματά της», όπως σχολιάζει η Ελένη Ουζουνίδου.
Την ανατροπή κάνει και η ηρωίδα που υποδύεται για δεύτερη χρονιά στο Θέατρο του Νέου Κόσμου, η Σίρλεϊ, σε σκηνοθεσία Βασίλη Μαυρογεωργίου, μια 45χρονη σύζυγος και μητέρα της εργατικής τάξης στην Αγγλία του ’70. Εκεί διαδραματίζεται το έργο του Ουίλι Ράσελ, ενώ η κεντρική ηρωίδα του είναι παντρεμένη με τον Τζο, «ο οποίος δεν είναι ο απόλυτος σατράπης, αλλά με τα χρόνια έχει αποκτήσει το ρόλο που του έδωσε η κοινωνία: του άντρα του βαρύ, του κακοποιητή, που μπορεί να μην έχει απλώσει χέρι πάνω της, αλλά την περιόρισε στην κουζίνα του σπιτιού», λέει χαρακτηριστικά η ηθοποιός. «Η Σίρλεϊ λοιπόν αποφασίζει να δραπετεύσει από την κουζίνα και να ταξιδέψει για δεκαπέντε μέρες σε ένα ελληνικό νησί, για να σώσει τον εαυτό της, τον Τζο και τον γάμο τους. Δυστυχώς, οι άντρες ακόμα και σήμερα έχουν μεγαλύτερη ελευθερία να κυνηγούν τα όνειρά τους, αλλά τελικά είναι μια απόφαση το να κάνεις ένα βήμα και να ζήσεις.
Η ιστορία της Σίρλεϊ είναι ένα ρομάντζο με τη ζωή και τον εαυτό της. Μέσα από αυτό το ταξίδι ευχαριστιέται τη θάλασσα, τη φύση, τη δική της φύση - το σώμα της». Και όπως και η Αντιγόνη και η Σίρλεϊ, η Ελένη Ουζουνίδου έκανε την ανατροπή μετά τα 40, όταν γνώρισε τον άντρα που τελικά παντρεύτηκε, σε κλειστό κύκλο, σε ένα ξωκλήσι στην Κομοτηνή. «Τον κοίταξα στα μάτια, με κοίταξε, κι αυτό ήταν», έχει πει σε παλαιότερη συνέντευξή. «Δεν έχει σημασία η ηλικία, άνθρωποι ερωτεύονται στα 50, στα 60, στα 70, έχουμε ακούσει πολλές ιστορίες και πρέπει να παραδειγματιζόμαστε από αυτές», σχολιάζει στο Marie Claire. «Γι’ αυτό τις λέμε και οι ηθοποιοί, γιατί δεν ξέρεις πότε θα σου συμβεί. Πιθανόν έχει να κάνει με την τύχη και με τον τρόπο σκέψης σου, αν δείχνεις στους άλλους ότι αυτό το κομμάτι του εαυτού σου είναι απροσπέλαστο δεν θα σε πλησιάσουν».