Αμαλία Καβάλη: «Έχω περάσει αρκετή ανεργία μέχρι να ορθοποδήσω»
Τις δυσκολίες που αντιμετωπίζει ένας ηθοποιός στις μέρες μας ανέφερε και η Αμαλία Καβάλη στη συνέντευξη που έδωσε στην Ελένη Μενεγάκη ως καλεσμένη στην εκπομπή Ελένη.
Η ηθοποιός η οποία υποδύεται στη σειρά Το ναυάγιο την Στέλλα Πετράτου μίλησε για τις σπουδές της στα οικονομικά και τις δυσκολίες που αντιμετώπισε στα πρώτα της βήματα. Συγκεκριμένα είπε: «Οι γονείς μου δεν πίστευαν ότι το θέατρο και η υποκριτική θα μπορέσουν να με ζήσουν και μου ζήτησαν να σπουδάσω πρώτα κάτι άλλο. Το καταλαβαίνω αυτό το άγχος. Όντως έχω περάσει αρκετή ανεργία μέχρι να ορθοποδήσω».
Όπως τόνισε η Αμαλία Καβάλη, δοκίμασε την τύχη της και στο Λονδίνο, δίνοντας εξετάσεις σε σχολές υποκριτικής, χωρίς όμως επιτυχία.
«Επειδή δεν πέρασα πίστευα ότι δεν το έχω. Όμως δεν αισθανόμουν ευτυχισμένη αν και είχα καταφέρει να είμαι σε ένα καλό σημείο. Τότε αποφάσισα να κατέβω στην Ελλάδα και να σπουδάσω υποκριτική... Είχα βάλει στόχους και είχα πει ότι αν δεν καταφέρω στην πενταετία να έχω τη δουλειά μου στρωμένη θα επιστρέψω στα Οικονομικά».
Η τύχη όμως ήταν με το μέρος της αφού αυτή την βοήθησε να πάρει τον πρώτο ρόλο με τον οποίο την έμαθε το κοινό, αυτόν της Ουρανίας στις «Άγριες Μέλισσες». Συγκεκριμένα, η Αμαλία Καβάλη αποκάλυψε: «Έκανα ένα σεμινάριο με την Δανάη Λουκάκη, μου είπε για τα δοκιμαστικά, έκανα like στον Λευτέρη Χαρίτο και την άλλη μέρα μου ζήτησε να πάω για κάστινγκ».
Όσο για την ηρωίδα που ενσαρκώνει στο Ναυάγιο, η ηθοποιός είπε: «η Στέλλα είναι ηθοποιός σε μια εποχή, που σημαίνει ότι είναι επαγγελματίας. Εργάζεται σε έναν σκληρό χώρο και διεκδικεί δικαιώματα. Είναι σημαντικό για εκείνη να κάνει τη δουλειά της όπως θέλει αυτή. Χαράζει τον δικό της δρόμο».
Η Στέλλα μάλιστα, που έχασε στο ναυάγιο τον άντρα της ήταν η πρώτη, σύμφωνα με την πλοκή του σεναρίου που ζήτησε εκδίκηση. Η ηθοποιός είπε: «Ο σεναριογράφος επέλεξε να βάλει την αντίδραση της αυτοδικίας σε έναν γυναικείο χαρακτήρα που δεν το συνδέουμε έτσι κατά βάση. Η βεντέτα έρχεται σε μία γυναίκα, που διεκδικεί να βρει τον δολοφόνο του άντρα της και προσπαθεί να τον κάνει να ομολογήσει πριν τον σκοτώσει. Η Στέλλα σχεδιάζει μια μεγάλη διαδρομή... Η Στέλλα φτάνει στα όρια. Αν και μαθαίνει ότι ο δολοφόνος του άντρα της έχει παιδί, την καταλαμβάνει κάποια μανία. Δεν είναι φτιαγμένη δολοφόνος, δεν έχει ξαναπιάσει όπλο».