Γιώργος Κατσαρός: Οταν είναι αξιόλογος ο καλλιτέχνης δεν έχει ανάγκη πολιτικής κομμάτων
Ένα χρυσό σαξόφωνο και ένα μελωδικό πιάνο θα σμίξουν στη σκηνή του θεάτρου «Παλλάς» στις 16 Ιουνίου, όταν ο Γιώργος Κατσαρός και ο Γιώργος Θεοφάνους θα καθίσουν «Αντικριστά» για να ενώσουν διαφορετικές γενιές ανθρώπων που μεγάλωσαν με τα τραγούδια τους.
Στο μαγικό ταξίδι εκείνης της βραδιάς συνοδοιπόροι τους θα είναι οι ερμηνευτές Άκης Δείξιμος, Όλγα Βενετσιάνου, Νίκος Παπουτσής και Χριστίνα Ράλλη και μια παρέα εξαιρετικών μουσικών. «Είναι μια ευκαιρία να δείξουμε στον κόσμο πώς μπορούμε να μεταφέρουμε στο σήμερα τραγούδια που αγαπήθηκαν και να τα παίξουμε διαφορετικά», λέει στη Realnews ο Γιώργος Κατσαρός.
Ο Γιώργος Θεοφάνους «ΑΝΤΙΚΡΙΣΤΑ» με τον Γιώργο Κατσαρό στο Θέατρο Παλλάς
Η λίστα των συνεργασιών του με ονόματα, που στη συνέχεια απογειώθηκαν, είναι ατελείωτη. Μέχρι σήμερα το μεγάλο του απωθημένο είναι η Χάρις Αλεξίου, με την οποία δεν είχε ποτέ την ευκαιρία να δουλέψει.
Τι είναι εκείνο που τον ωθεί να βοηθήσει κάποιον; «Κατ' αρχάς πρέπει να μου το ζητήσει», λέει χαμογελαστά. «Έπειτα μετρούν η καλοσύνη και η αγάπη του. Γιατί εμείς οι δημιουργοί έναν σκοπό έχουμε: να αγαπήσουμε, μαζί με τους συνεργάτες μας τη μουσική, η οποία σήμερα περνά κρίση. Προσπαθούμε όσο μπορούμε, λοιπόν, να μην πάνε χαμένα τα ταλέντα».
Αν τον ρωτήσεις πού εντοπίζει την κρίση στη μουσική μας σήμερα, στη σύνθεση και στον στίχο ή στην ερμηνεία, θα απαντήσει «ιδιαίτερα στο ελληνικό τραγούδι, και στα δύο». Αν θελήσεις να ανιχνεύσεις πότε γράφεται η καλύτερη μουσική, μέσα από τη μελαγχολία ή τη χαρά, θα σου πει πάλι «και στα δύο. Όμως, εγώ έγραφα πάντα πάνω στον στίχο. Το μόνο τραγούδι που δεν έγραψα έτσι ήταν το "Λίγο κρασί, λίγο θάλασσα και τ' αγόρι μου", που πήγε στη Eurovision. Ο Πυθαγόρας έγραψε τον στίχο πάνω στη μουσική μου».
Εκείνη η Eurovision του 1974 ήταν ιστορική, αφού ανέδειξε ένα από τα μεγαλύτερα non συγκροτήματα όλων των εποχών. Είχε αντιληφθεί πόσο αξιόλογοι ήταν οι ABBA; «Αμέσως!», λέει ο Γιώργος Κατσαρός. «Δεν είχα, βέβαια, μαντέψει ότι θα έπαιρναν το βραβείο, γιατί εκείνη τη χρονιά υπήρχαν και άλλοι αξιόλογοι. Θυμάμαι, επίσης πόσο πολύ είχε αρέσει η Μαρινέλλα. Φορούσε παντελόνι και κρατούσε ένα ντέφι στο χέρι. Τότε, ήταν πρωτοφανής αυτή η εμφάνιση!».
Με αφορμή τη φετινή, πολιτικοποιημένη Eurovision, τον ρωτώ πώς νιώθει για τον συνδυασμό πολιτικής και μουσικής. «Η μουσική δεν έχει ανάγκη από βοήθεια. Οταν είναι αξιόλογος ο καλλιτέχνης και πατά γερά στα πόδια του, δεν έχει ανάγκη πολιτικής. Πολιτικής κομμάτων, εννοώ».
Πηγή Real
Eurovision 1974-Γιώργος Κατσαρός στο gossip-tv: Η Μαρινέλλα τραγούδησε με παντελόνι για πρώτη φορά
Νύχτα Στάσου - «Λύγισε» ο Γιώργος Κατσαρός: «Μας χώρισε μόνο ο θάνατος... Μου στοίχισε πάρα πολύ»
Eurovision 2024-Γιώργος Κατσαρός για «Ζάρι»: «Δεν θα το έστελνα να εκπροσωπήσει τη χώρα μου»