G-Sports

Η επιστροφή του Σουμάχερ

Πολλά είχαν ακουστεί για τον 7 φορές παγκόσμιο πρωταθλητή της F1 και την επιστροφή του. Ο Γερμανός οδηγώντας τη Mercedes GP για 112 γύρους συνεχόμενα, πέτυχε τον καλύτερο χρόνο 1:20.352 και έδειξε πως έχει δύναμη και αντοχή.


Ο 42χρονος οδηγός της Mercedes πέτυχε την επίδοση αυτή στους πρώτους 10 γύρους με το αυτοκίνητο να είναι γεμάτο καύσιμα και τα λάστιχα σε χαμηλή θερμοκρασία. Μοναδικό ερώτημα αποτελεί το πόσο δυνατή ήταν η βενζίνη (δεν υπάρχει κανόνας ή έλεγχος) και τι γόμα χρησιμοποίησε ο πιλότος της Mercedes. Ο ίδιος είπε πως ήταν η χαρτογράφηση του κινητήρα που έκανε τη διαφορά.Η Ferrari και ο Φελίπε Μάσα ήταν οι μόνοι αντίπαλοι του «Σούμι», που κινήθηκαν στο 1:20 συμπληρώνοντας μάλιστα 116 γύρους . Από την ομάδα ανακοίνωσαν το όνομα του μονοθέσιου είναι F150th Italia και όχι F150. Μάλλον τα λεφτά που ζήτησαν από τη ford ήταν πολλά. Επίσης ανακοίνωσαν πως δούλεψαν με γεμάτα ρεζερβουάρ στην αρχή της ημέρας. Φήμες λένε πως οι Ιταλοί έχουν ένα μηχανισμό στα ρεζερβουάρ, που κατανέμει το φορτίο των καυσίμων όπου χρειάζεται ώστε να μην αλλάζει το κράτημα.
Το χρόνο της χρειάζεται η McLaren από ότι φαίνεται. Ο Τζένσον Μπάτον έκανε δοκιμές συστημάτων στην MP4-26, κάνοντας μικρά σετ γύρων ( όχι πάνω από 6) οι χρόνοι του κυμάνθηκαν μεταξύ 1:21 και 1:23.Στην τετράδα μπήκε ο Τζέιμι Αλγουερσουάρι με την Toro Rosso, παρά τη διακοπή που έφερε με το τετ – α – κε που έκανε. Προβλήματα είχε και ο Σέρτζιο Περέζ με τη Sauber. Βγήκε μεταξύ των στροφών 7&8 χτυπώντας το εμπρός μέρος της C30. Άτυχη στιγμή είχε και ο Βιτάλι Πέτροβ (τετ – α – κε) με τη Lotus Renault. Εντυπωσιακή έξοδο (σχεδόν τρομακτική) είχε ο Πάστορ Μαλντονάντο με τη Williams. Βγήκε στην 4η στροφή και έπεσε στον τοίχο χτυπώντας το εμπρός και πίσω μέρος του αυτοκινήτου. Η ομάδα είχε χάσει χρόνο προσπαθώντας να διορθώσει το KERS όταν ο Μαλντονάντο την ανάγκασε να εγκαταλείψει πρόωρα τις δοκιμές. πηγή: newsbomb.gr

© 2010-2024 Gossip-tv.gr - All rights reserved