Skroutz: Τι αγοράζουν online οι Έλληνες μετά τα μέτρα λόγω κορωνοϊού
Σημαντική ενίσχυση του ηλεκτρονικού εμπορίου τις τελευταίες εβδομάδες λόγω και των μέτρων αντιμετώπισης της πανδημίας του COVID-19 καταγράφουν τα στοιχεία του Skroutz, της γνωστής και εξαιρετικά δημοφιλούς online πλατφόρμας.
Συγκεκριμένα, σύμφωνα με τα στοιχεία της ομάδας Business Intelligence του Skroutz, την περίοδο 9-29 Μαρτίου 2020, οι πωλήσεις που πραγματοποιήθηκαν μέσω της παλτφόρμας αυξήθηκαν κατά 41% σε σύγκριση με τον Φεβρουάριο 2020. Σημειώνεται πως στο Skroutz συμμετέχουν πάνω από 4.400 καταστήματα ενώ φιλοξενούνται πάνω από 10 εκατ. προϊόντα.
Διαβάστε περισσότερα στο Cnn.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ