Παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες και όσα προοδεύουν ακαδημαϊκά υφίστανται διπλάσιο σχολικό εκφοβισμό
Διπλάσια ποσοστά σχολικού εκφοβισμού είχαν υποστεί στη σχολική τους ζωή άτομα που πετυχαίνουν ακαδημαϊκά.
Αυτό προκύπτει από την πρώτη φάση της έρευνας που έγινε σε περισσότερους και περισσότερες από 1400 φοιτητές και φοιτήτριες του Πανεπιστημίου Μακεδονίας (ΠΑ.ΜΑΚ), του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης και του Αλεξάνδρειου ΤΕΙ Θεσσαλονίκης. Τα παραπάνω ανέφερε σήμερα ο καθηγητής Μαθησιακών Δυσκολιών του ΠΑ.ΜΑΚ, Γιώργος Παυλίδης σε συνέντευξη Τύπου, παρουσία του αντιπρύτανη του ΠΑ.ΜΑΚ Κωνσταντίνου Παπαδόπουλου με αφορμή την διοργάνωση, το ερχόμενο Σαββατοκύριακο, του πανελληνίου επιστημονικού συνεδρίου με θέμα "bullying - σχολικός εκφοβισμός, ψυχοκοινωνικές, εκπαιδευτικές συνέπειες και η αντιμετώπισή τους".
Μιλώντας για την έρευνα, επισήμανε ότι σε αυτήν συμμετείχαν 528 φοιτητές και 864 φοιτήτριες, 628 από τη θεωρητική και 779 από τη θετική κατεύθυνση ενώ από τα αποτελέσματα εντυπωσιάζει το υπερδιπλάσιο ποσοστό των φοιτητών (41% σε σχέση με το αναμενόμενο 21%) που υπέστησαν bullying. Διαβάστε περισσότερα στο mothersblog.gr