Τηλεθάση: Αυτά είναι τα προγράμματα που «σκίζουν» σε τηλεθέαση
Το ελληνικό καλοκαίρι από πλευράς τηλεόρασης μοιάζει με... έρημο. Οι επαναλήψεις καλά κρατούν και αυτά τα προγράμματα χτυπάνε κόκκινο σε τηλεθέαση.
Τα κανάλια είχαν πάντα τη συνήθεια να παραμελούν το θερινό τους πρόγραμμα, λες και είναι συνδεδεμένο με τη σχολική χρονιά... από Σεπτέμβρη πάλι.
Η οικονομική κρίση και μετά η πανδημία του κορονοϊού έδωσαν το απόλυτο άλλοθι στους υπεύθυνους των σταθμών να σερβίρουν ξαναζεσταμένο... μενού. Ε, και αφού δεν μπορούμε να το αποφύγουμε, τουλάχιστον ας το απολαύσουμε. Αυτό σκέφτηκαν και οι τηλεθεατές που έχουν δείξει ήδη την προτίμηση τους σε σειρές και εκπομπές ακόμη κι αν παίζονται σε πολλοστή προβολή. Και ποια είναι τα προγράμματα που ξεχωρίζουν αυτό το καλοκαίρι: Στον ΑΝΤ1, ενώ θα περίμενε κανείς οι σειρές της προηγούμενης σεζόν «Μην ψαρώνεις» και «Πέτα τη φριτέζα», που είχαν σκληρό ανταγωνισμό από τα ριάλιτι του SΤΑR να έχουν μεγαλύτερη θέαση το καλοκαίρι από εκείνους που δεν τα παρακολούθησαν τον χειμώνα, τελικά δεν προτιμήθηκαν.
Αντίθετα οι παλαιότερες σειρές του σταθμού έχουν μεγάλη απήχηση. Εννοείται ότι πρώτο στη λίστα είναι το «Κωνσταντίνου και Ελένης», που πλέον αποτελεί σήμα κατατεθέν της μεσημεριανής ζώνης. Η κωμωδία σημειώνει τηλεθέαση από 13% έως 15% στο γενικό σύνολο και στο δυναμικό κοινό φτάνει μέχρι και το 20%. Αντίστοιχα νούμερα τηλεθέασης καταγράφει και η αισθηματική κομεντί «Λίτσα.com», ενώ το «Θα βρεις τον δάσκαλο σου» κινείται από το 11 % έως το 15% στο σύνολο κοινού και γύρω στο 15% με 16% στην κατηγορία 18-54.
Στον ALPHA η σειρά «Μην αρχίζεις τη μουρμούρα» έχει γίνει ξανά η αγαπημένη συνήθεια των τηλεθεατών, καθώς καταγράφει ποσοστά της τάξης του 18% με 19% και στις δύο κατηγορίες.
Ακόμη πιο εντυπωσιακά νούμερα σημειώνει η κωμωδία «Το σόι σου», υπενθυμίζοντας στους ιθύνοντες για μία ακόμη φορά ότι κακώ5 δεν συνέχισε στο περσινό χειμερινό πρόγραμμα του σταθμού, καθώς είχε ακόμη πολλά να δώσει. Στην επανάληψη της η παραγωγή φτάνει καθημερινά το 18% με 21 % στο σύνολο κοινού και αγγίζει ακόμη και το 22% στο δυναμικό. Και το STAR όμως έχει δυνατά χαρτιά.
Το «Shopping Star» με παρουσιάστρια τη Βίκυ Καγιά έχει πια φανατικούς τηλεθεατές. Εν τω μέσω του θέρους εξακολουθεί να είναι πρώτο στη ζώνη του με νούμερα που αγγίζουν πολλές φορές το 19% και 20% στο γενικό σύνολο και στο δυναμικό κοινό.
Το ίδιο και ο «Τροχός της τύχης» με τον Πέτρο Πολυχρονίδη που σε καθημερινή βάση κινείται στο 17% με 19% στο σύνολο και στο 15% στο δυναμικό κοινό.
Πηγή tv 24