Τηλεθέαση: VMA 2020 ή Στην υγειά μας; Τι επέλεξαν οι τηλεθεατές;
Τηλεθέαση: Απουσία Just the Two of us μιας και τελείωσε και με το Στην υγειά μας σε επανάληψη, οι τηλεθεατές δεν είχαν και πολλές επιλογές βράδυ Σαββάτου.
Η μόνη ξεχωριστή επιλογή τους σε σχέση με την αγαπημένη συνήθειά τους, την εκπομπή που παρουσιάζει ο Σπύρος Παπαδόπουλος, ήταν Mad Video Music Awards 2020 που παρουσιάστηκαν από τη συχνότητα του Mega.
Πώς όμως τα πήγε το συγκεκριμένο πολυαναμενόμενο, από τον κόσμο της μουσικής, πρόγραμμα;
Σύμφωνα λοιπόν με τους πίνακες τηλεθέασης όπως διαμορφώθηκαν χθες το βράδυ, η βραδιά απονομής των βραβείων Mad παρ' όλο που ήταν πολύ λαμπερά και φιλοξένησαν σπουδαίες προσωπικότητες της μουσικής σκηνής της χώρας μας, δεν κατάφεραν να ξεπεράσουν στο δυναμικό κοινό το ποσοστό του 15,9% ενώ και στο γενικό σύνολο έφτασαν μέχρι 12,5%. Σε αυτά τα ποσοστά πρέπει να σημειωθεί ότι τα Mad Video Music Awards δεν είχαν κάποιον ισχυρό αντίπαλο αφού το Στην υγειά μας ρε παιδιά ήταν σε επανάληψη με κεντρικό πρόσωπο τον Σταμάτη Γονίδη. Δείτε πώς διαμορφώθηκαν οι πίνακες τηλεθέασης για χθες το βράδυ.
Δυναμικό κοινό
Βραβεία MAD 10,7% - 10% - 15,7% - 12,5% - 14,3% - 12,8% - 15,6% - 15,9% - 15,9% - 13,4%
Στην Υγειά μας ρε παιδιά ( επανάληψη ) 9,4% - 9% - 5,1% - 9,3% - 10% - 10,2% - 10,2% - 8,4% - 9,3% - 9,3% - 9,7% - 9,6% - 11% - 9,5%
Γενικό σύνολο
Βραβεία MAD 8,5% - 7,9% - 12,3% - 9,5% - 11% - 10,1% - 11,9% - 12,1% - 12,5% - 10,4%
Στην Υγειά μας ρε παιδιά ( επανάληψη ) 14,9% - 14% - 9,5% - 14,6% - 14,6% - 14,4% - 12,7% - 11,2% - 14,3% - 14% - 12,4% - 11,4% - 13,5% - 13%