Η τηλεθέαση για τα κανάλια τον μήνα Μάιο - Οι ανακοινώσεις των τηλεοπτικών σταθμών
Ένας ακόμη μήνας πέρασε και τα κανάλια ενημερώνουν τα ποσοστά τηλεθέασής τους.
Ποιο κανάλι έκανε το μεγαλύτερο γενικό σύνολο; Ποιο κέρδισε την κορυφή;
Δείτε αναλυτικά τις ανακοινώσεις των καναλιών.
Alpha
«Ο Alpha συνεχίζει σταθερά την πορεία του στην κορυφή. Σε μια σεζόν ισχυρού ανταγωνισμού, ο Alpha παραμένει κυρίαρχος κρατώντας τα σκήπτρα της τηλεθέασης από την αρχή της σεζόν. Με την εμπειρία, τη γνώση και το σεβασμό στο τηλεοπτικό κοινό, με πρόγραμμα συμπαγές, με εκπομπές ψυχαγωγικές που προσφέρουν αυτό που χρειάζεται ο τηλεθεατής, με μυθοπλασία πρώτης γραμμής, με λαμπερά show ο Alpha είναι πρώτος σε όλες τις ζώνες τηλεθέασης, όλες τις ημέρες της εβδομάδας.
Έγκυρη ενημέρωση, μυθοπλασία που κάνει τη διαφορά και τολμά να αγγίξει θέματα κοινωνικά και ευαίσθητα και να αναδείξει έθιμα και παραδόσεις του τόπου μας. Ψυχαγωγία για να περνάς καλά και να μαθαίνεις όλα όσα συμβαίνουν. Το πρόγραμμα του Alpha τα περιλαμβάνει όλα σε σωστές δόσεις. Διαχρονικά επιτυχημένες εκπομπές, παρουσιαστές που εμπιστευόμαστε και ακολουθούμε, οι Alpha people και οι ομάδες τους έχουν τον πρώτο λόγο στην ψυχαγωγία και το infotainment.
Ο Alpha, το σπίτι της καλής μυθοπλασίας, με τις ελληνικές σειρές που έχουν αγαπηθεί από τους τηλεθεατές και τις έχουν φέρει στην πρώτη θέση της τηλεθέασης διαθέτει εξαιρετικό cast σε ρόλους δυνατούς και ερμηνείες που συζητιούνται. «Ο Παράδεισος των κυριών», «Σασμός», «Αυτή η νύχτα μένει», «Μην αρχίζεις τη μουρμούρα», δράμα και κωμωδία συνυπάρχουν ιδανικά και προσφέρουν επεισόδια που διασκεδάζουν αλλά και καθηλώνουν με τις καταιγιστικές εξελίξεις, τις ανατροπές και τα έντονα συναισθήματα που δημιουργούν.
Ο Alpha στην κορυφή σε νούμερα
O Alpha κυριαρχεί στον ανταγωνισμό για μία ακόμη φορά και κρατάει τα ηνία της τηλεθέασης για τη σεζόν (19.09.2022 – 31.05.2023), Δευτέρα έως Κυριακή, στο σύνολο ημέρας. Είναι πρώτος στο σύνολο πληθυσμού με 14,1% και πρώτος στο δυναμικό κοινό 18-54 με 13,3%.Πρώτος και στο πρώτο πεντάμηνο του 2023 (01.01.2023 - 31.05.2023) στο σύνολο του πληθυσμού με 13,8% και πρώτος στο δυναμικό κοινό 18-54 με 12,9%.
Πρώτος ολόκληρο τον Μάιο (01.05.2023 – 31.05.2023) στο δυναμικό κοινό 18-54 με 13%.», λέει η σχετική ανακοίνωση του καναλιού.
Mega
Το Mega αναφέρει σχετικά με την τηλεθέαση που έκανε τον Μάϊο
Σε μια περίοδο με έντονο εκλογικό ενδιαφέρον, η έγκυρη και αξιόπιστη ενημέρωση ήταν συνώνυμη με το MEGA. Παράλληλα, ο σταθμός επιβεβαίωσε την κυριαρχία του στην ποιοτική μυθοπλασία και προσέφερε διασκέδαση με την πλούσια ψυχαγωγία του, καθιστώντας μονόδρομο την πρώτη θέση στους πίνακες τηλεθέασης.
Το MEGA ήταν ο νικητής του μήνα με 14,1% μέσο όρο στο σύνολο του κοινού. Ταυτόχρονα, ήταν ο σταθμός που έκοψε πρώτος το νήμα στην prime time με ποσοστό 19,2%, αφήνοντας πίσω τον ανταγωνισμό με σημαντική διαφορά (ALPHA 16,5%, ΣΚΑΪ 11,6%, STAR 9,7%, ANT1 8%, ΕΡΤ1 5,3%, OPEN 3,7%).
Καθολική ήταν η κυριαρχία του κεντρικού δελτίου ειδήσεων «MEGA ΓΕΓΟΝΟΤΑ» τον Μάιο. Σε έναν μήνα όπου το βλέμμα ήταν στραμμένο στις Εθνικές Εκλογές, οι ειδήσεις του MEGA κατέκτησαν την κορυφή σε όλα τα κοινά και ήταν πρώτες σε μέση τηλεθέαση, ανεξαρτήτως ώρας μετάδοσης.
Το κεντρικό δελτίο ειδήσεων «MEGA ΓΕΓΟΝΟΤΑ» ήταν ο απόλυτος νικητής με 435.000 τηλεθεατές. Ακολούθησαν: ΣΚΑΪ 401.000, ALPHA 377.000, STAR 348.000, ANT1 285.000, OPEN 256.000, ΕΡΤ1 166.000.
Στο δυναμικό κοινό 18-54 οι ειδήσεις του MEGA προπορεύθηκαν του ανταγωνισμού με μέσο όρο 13,8% και στο σύνολο του κοινού με 13,6%.
Οι ειδήσεις του MEGA με τη Ράνια Τζίμα στην παρουσίαση από Δευτέρα έως Πέμπτη, την Κατερίνα Παναγοπούλου την Παρασκευή, το Σάββατο και την Κυριακή, και τον Γιάννη Πρετεντέρη στον βασικό σχολιασμό, πρωταγωνίστησαν σε όλη την προεκλογική περίοδο και παραμένουν σταθερά η πρώτη επιλογή των τηλεθεατών, στον δρόμο για τη δεύτερη κάλπη»
Στην κορυφή της τηλεθέασης παρέμεινε και τον Μάιο το «Φως στο Τούνελ».
Η εκπομπή έρευνας του MEGA με την Αγγελική Νικολούλη διατήρησε για έναν ακόμα μήνα την κυριαρχία της έναντι του ανταγωνισμού, καταγράφοντας μάλιστα άνοδο στα ποσοστά της. Το «Φως στο Τούνελ» ερεύνησε πολύκροτες υποθέσεις και καθήλωσε τους τηλεθεατές, κερδίζοντας την πρωτιά με μέσο όρο 19,6% στο σύνολο του πληθυσμού και την κάλυψη να αγγίζει τους 1.394.000 τηλεθεατές. Στη ζώνη μετάδοσής της, η εκπομπή άφησε πίσω τον ανταγωνισμό με 7 μονάδες. Στο ίδιο διάστημα, το «Φως στο Τούνελ» ήταν πρώτο και στο δυναμικό κοινό
18-54 με μέσο όρο 15,7%, ενώ σε επιμέρους κοινό έφτασε στο 28%.»
Το «Live News» έκοψε πρώτο το νήμα της τηλεθέασης τον Μάιο, σε μια περίοδο πλούσια σε πολιτικές εξελίξεις.
Η απογευματινή ενημερωτική εκπομπή του MEGA με τον Νίκο Ευαγγελάτο, διατήρησε την πρώτη θέση για έναν ακόμη μήνα, αυξάνοντας μάλιστα τα μερίδιά της στην τηλεθέαση.
Το «Live News» ήταν η αδιαμφισβήτητη επιλογή των τηλεθεατών για την ενημέρωσή τους, τόσο προεκλογικά, όσο και μετά τα αποτελέσματα της πρώτης κάλπης. Στο σύνολο του κοινού, η εκπομπή ήταν πρώτη με μέσο όρο 19,6% και κάλυψη που ξεπέρασε τους 1,4 εκατομμύρια τηλεθεατές. Στη ζώνη μετάδοσής του, το «Live News» προηγήθηκε του ανταγωνισμού κατά 5 και πλέον ποσοστιαίες μονάδες.
Στο δυναμικό κοινό 18-54, το «Live News» παρέμεινε στην πρώτη θέση με ποσοστό 16,1%.
Το υψηλότερό της ποσοστό, 27%, η εκπομπή το κατέγραψε σε επιμέρους ανδρικό κοινό.
Ασυναγώνιστη η μυθοπλασία του MEGA.
Η «Γη της ελιάς» και το «Μαύρο Ρόδο» κέρδισαν και τον Μάιο το στοίχημα της τηλεθέασης. Οι δύο μεγάλες παραγωγές του MEGA έχουν κατακτήσει την πρώτη θέση στις καρδιές των τηλεθεατών και αποτελούν πλέον αναπόσπαστη συνήθεια.
Την αγαπημένη σειρά «Η γη της ελιάς» παρακολούθησαν περισσότεροι από 1,1 εκατομμύρια τηλεθεατές και την κράτησαν στην κορυφή με ποσοστό 26% στο σύνολο του κοινού. Στο δυναμικό κοινό 18-54 η σειρά σημείωσε ποσοστό 17,3%, ενώ σε επιμέρους γυναικείο κοινό το ποσοστό ανέβηκε στο εντυπωσιακό 36,5%. Η κάλυψη ξεπέρασε τους 1,8 εκατομμύρια τηλεθεατές.
Νικητής στην κούρσα της τηλεθέασης και το «Μαύρο Ρόδο». Η δραματική σειρά του MEGA επικράτησε του ανταγωνισμού στο σύνολο του κοινού, με ποσοστό 18,6% και την κάλυψη να ξεπερνά τους 1,2 εκατομμύρια τηλεθεατές. Σε επιμέρους γυναικείο κοινό η σειρά σημείωσε ποσοστό 28,5%.
ΑΝΤ1
«Στην πρώτη θέση «ΤΟ ΠΡΩΙΝΟ» στο γενικό σύνολο και τον Μάιο.
«Το Πρωινό» ήταν και τον Μάιο η πρώτη επιλογή των τηλεθεατών για την ενημέρωση και την ψυχαγωγία τους, καθώς κατέκτησε, για άλλον έναν μήνα, την πρώτη θέση στο γενικό σύνολο, στη ζώνη προβολής του.
Η εκπομπή του Γιώργου Λιάγκα κατέγραψε μέσο όρο 17,5%, στο γενικό σύνολο, με 1,7 μονάδες διαφορά από το δεύτερο κανάλι.
Αξίζει να σημειωθεί ότι «Το Πρωινό» σε επιμέρους γυναικείο κοινό έφτασε μέχρι και 21,9%, ενώ σε επιμέρους ανδρικό κοινό κατέγραψε 18,5%.»
FORMULA
Η αναμέτρηση των μονοθέσιων κέρδισε το ενδιαφέρον των φίλων της Formula 1 στην Ελλάδα και τον Μάιο, καθώς την παρακολούθησαν έστω και για 1΄ κατά μέσο όρο 1.090.000 τηλεθεατές στο σύνολο του κοινού.
Στο δυναμικό κοινό 18-54 οι αγώνες της Formula 1 κατέγραψαν μέσο όρο 17,4%, με τους άνδρες να δείχνουν το μεγαλύτερο ενδιαφέρον για τις μάχες των οδηγών της Formula 1, σημειώνοντας υψηλά ποσοστά τηλεθέασης.
Το ανδρικό κοινό ηλικίας 18-24 έφτασε το 34,3% και οι άνδρες 25-44 κατέγραψαν 20%.
Και οι γυναίκες, όμως, είδαν Formula 1 τον Μάιο, αφού σε επιμέρους κοινό (45-54) σημείωσαν 17,3% ενώ στις ηλικίες 15-34 έφτασαν το 19,8%.
ΣΚΑΙ
«Σήμερα» και «Καλημέρα» στην πρώτη θέση της τηλεθέασης για τον μήνα Μάιο.
Ο Μάιος ήταν μήνας εκλογών με πλούσια πολιτική ατζέντα καθημερινά και οι τηλεθεατές έδειξαν την προτίμησή τους στις ενημερωτικές εκπομπές του ΣΚΑΪ.
Η εκπομπή «Σήμερα» με τον Δημήτρη Οικονόμου και τον Άκη Παυλόπουλο βρέθηκε στην πρώτη θέση της τηλεθέασης με 19,4% στο γενικό σύνολο του κοινού.
Το τηλεοπτικό κοινό επέλεξε για έναν ακόμα μήνα το «Καλημέρα» με τον Γιώργο Αυτιά που διατηρεί την κορυφή με ποσοστό 19,7% στο γενικό σύνολο του κοινού και 174.220 τηλεθεατές.
OPEN
Άνοδο 40% σημείωσε το κεντρικό δελτίο Ειδήσεων του ΟΡΕΝ το πεντάμηνο Ιανουαρίου-Μαϊου 2023 σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2022.Η εμπιστοσύνη των τηλεθεατών στην ανεξάρτητη και αντικειμενική ενημέρωση του ΟΡΕΝ αυξήθηκε σημαντικά σε μια περίοδο πυκνής ειδησεογραφίας, με την τραγωδία των Τεμπών να δεσπόζει, την προεκλογική περίοδο να είναι μακρά και σκληρή και τις τουρκικές εκλογές να εξελίσσονται πιο αμφίρροπα από ποτέ. Ειδικότερα τις καθημερινές (Δευτέρα-Παρασκευή) από την 1η Ιανουαρίου έως την 31η Μαϊου, τις ειδήσεις του ΟΡΕΝ παρακολουθούσαν κατά μέσο όρο 310.000 τηλεθεατές (80.000 περισσότεροι από πέρυσι). Το ποσοστό ανέβηκε στο 9,6% από 6,8%.Στους άνδρες 45-64 ετών το ποσοστό αυξήθηκε στο 11,8% και στις γυναίκες ανάλογων ηλικιών στο 10,9%. Στο κοινό άνω των 65 ετών στο 10,9%.