Γιάννης Σπαλιάρας για Ηρακλή Τσουζίνοφ: «Αυτόν τον κούκλο ο οποίος νίκησε τον είδατε να κάνει κάτι»
Ο Γιάννης Σπαλιάρας , σχολιάζει τις αποκαλύψεις στον χώρο του θεάτρου, αλλά κι αυτές που... δεν έγιναν στο χώρο της τηλεόρασης.
Παράλληλα, ο Γιάννης Σπαλιάρας σε συνέντευξή του στο περιοδικό ΕΓΩ, αναφέρεται στα ριάλιτι μαγειρικής, μόδας και τραγουδιού, εξηγώντας για ποιον λόγο δεν πιστεύει σε αυτά!
Μάλιστα, ο Γιάννης Σπαλιάρας, αναφέρεται και στον περσινό νικητή του GNTM, Ηρακλής Τσουζίνοφ, λέγοντας ότι πλέον δεν υπάρχουν οι συνθήκες να δουλέψουν αυτά τα παιδιά.
Με την πάροδο του χρόνου και ειδικά μετά την συμμετοχή σας στο «Survivor», έχετε γίνει πιο προσιτός στο κοινό και τους δημοσιογράφους. Εσείς το έχετε αισθανθεί αυτό;
Σίγουρα το έχω αισθανθεί πάρα πολύ από το κοινό. Είναι απίστευτο αυτό που μου συμβαίνει από το «Survivor» και μετά. Παίρνω πάρα πολλή αγάπη από τον κόσμο και τα παιδιά. Είναι ό,τι πιο όμορφο έχω ζήσει στη ζωή μου και την καριέρα μου. Μόλις βγω από το σπίτι, ο κόσμος θα μου μιλήσει και θα με αγκαλιάσει.
Η δική σας γενιά, με τον Κώστα Φραγκολιά, τον Κώστα Γκρέκα και άλλους, πρόλαβε τις καλές εποχές του μόντελινγκ. Πώς εξηγείτε ότι δεν έχουν ακουστεί τόσο έντονα άλλα αντρικά ονόματα;
Έχει να κάνει με την κρίση, με την διακοπή δεκάδων περιοδικών. Τότε είχαμε καλλιστεία, είχαμε συνθήκες που αναδείκνυαν μοντέλα. Τώρα, όμως, βλέπουμε πολλούς σεφ.
Υπάρχει και το «GNTM». Τι πιστεύετε για αυτό;
Αυτό δεν είναι μόντελινγκ, αυτό είναι τηλεοπτικό προϊόν. Δεν υπάρχουν οι συνθήκες να δουλέψουν αυτά τα παιδιά. Κάνουν ό,τι κάνουν και την επόμενη χρονιά ξεχνιούνται. Δεν υπάρχουν δουλειές, σχεδιαστές, περιοδικά. Τι να κάνουν αυτά τα παιδιά μετά; Αυτόν τον κούκλο ο οποίος νίκησε την περασμένη σεζόν, τον είδες να κάνει κάτι; Δεν τον έχω δει σε έναν κατάλογο, σε ένα εξώφυλλο. Δεν υπάρχουν πια εταιρίες και περιοδικά. Όλα αυτά τα ριάλιτι είναι καθαρά για τηλεοπτική κατανάλωση. Το ίδιο ισχύει και για τα μουσικά ριάλιτι. Τόσα παιδιά που θα βρουν μουσική στέγη; Θα απορροφηθούν από δισκογραφικές;
Στο μόντελινγκ, ο οποίος είναι ένας σκληρός χώρος, δεχτήκατε ποτέ άσχημες, ασεβείς συμπεριφορές;
Όχι. Θεωρώ ότι όποιος με τη στάση του και τη συμπεριφορά του δεν αφήνει περιθώρια, δεν δέχεται τέτοιες προτάσεις και συμπεριφορές. Νομίζω ότι ο χαρακτήρας μου τις απέτρεπε. Ούτε έχω δεχτεί ανήθικες προτάσεις, ούτε έχω βιώσει παρόμοια περιστατικά με αυτά που ακούγονται τις τελευταίες ημέρες.
Με τις αποκαλύψεις στο χώρο του θεάτρου πέσατε από τα σύννεφα;
Όχι. Κοιτάξτε, στο χώρο που κινούμαστε δυστυχώς τέτοιες συμπεριφορές ήταν γνωστές. Δεν περιμέναμε, όμως, να είναι σε τέτοιο βαθμό αυτές οι παραβατικές συμπεριφορές. Ωστόσο, προκαλεί τρομερή εντύπωση το ότι έχουμε δει τόσες πολλές καταγγελίες στο χώρο της υποκριτικής και καμία καταγγελία στο χώρο της τηλεόρασης. Αισθάνομαι ότι διάλεξα λάθος χώρο. Έπρεπε να ασχοληθώ με την παρουσίαση, διότι, όπως φαίνεται, είναι ένας χώρος αγγελικά πλασμένος…
Τους προηγούμενους μήνες σας είδαμε να κάνετε και διεθνή καριέρα. Συμμετείχατε και σε σειρά του Netflix. Πώς προέκυψε αυτό;
Τα τελευταία δύο χρόνια είχα την τύχη να λάβω μέρος σε δύο διεθνείς παραγωγές. Η μία ήταν το «El Señor de los Cielos», μία παραγωγή του Netflix, όπου βρέθηκα στο Μεξικό για κάποια γυρίσματα. Μερικά άλλα πραγματοποιήθηκαν στην Αθήνα και την Μύκονο. Πρόκειται για ένα πολύ επιτυχημένο σίριαλ, με μεγάλο κοινό. Έχει σπάσει ρεκόρ τηλεθέασης. Ήταν μία τεράστια εμπειρία για εμένα να βρεθώ σε τέτοιου είδους γυρίσματα. Ο τρόπος διεξαγωγής τους διαφέρει πολύ από αυτόν στη χώρα μας. Δύο μήνες μετά από τα γυρίσματα στο Μεξικό, ήρθε η δεύτερη δουλειά, η άλλη διεθνής παραγωγή. Μία επική παραγωγή του Ιράν, όπου υποδυόμουν έναν Έλληνα στρατηγό του Βυζαντίου το 531 μ.Χ., ο οποίος μαχόταν με τον ελληνικό στρατό κατά των Περσών. Τα γυρίσματα έγιναν στο Ιράν. Ήταν, επίσης, μία τρομερή εμπειρία όλα όσα ζήσαμε εκεί. Μας εκπαίδευσαν με σπαθιά και με άλογα. Οδηγούσα ένα άρμα, το οποίο έσερναν δύο άγρια άλογα. Αυτές οι χώρες φημίζονται για τα άλογά τους. Λόγω του κορονοϊού, έχουν περιοριστεί δυστυχώς όλες οι διεθνείς δουλειές και οι μετακινήσεις, είπε ο Γιάννης Σπαλιάρας.