Αιμιλιάνο-Μαριαγάπη: «Έχουμε διαχειριστεί πολύ καλά την αναγνωρισιμότητα που πήραμε από το GNTM»
Ο Αιμιλιάνο Μάρκου και η Μαριαγάπη Ξυπολιά είναι δύο μοντέλα που ξεχώρισαν στο GNTM 3.
Οι δύο τους σε πρόσφατη συνέντευξή τους μίλησαν για το πως διαχειρίστηκαν την αναγνωρισιμότητα που προέκυψε από το ριάλιτι μοντέλων του STAR, ενώ ο Αιμιλιάνο αναφέρθηκε και την απίστευτη εμπειρία που είχε συμμετέχοντας στο φαντασμαγορικό σόου των Dolce & Gabbana.
Τη μεγάλη αναγνωρισιμότητα που προέκυψε ύστερα από τη συμμετοχή σας στο GNTM 3 τη διαχειριστήκατε σχετικά εύκολα;
Μαριαγάπη: Πλέον πολύ εύκολα. Το δύσκολο ήταν στην αρχή, όπου έπρεπε να προσαρμοστούμε από τη μια μέρα στην άλλη. Εκεί που σε γνώριζαν μόνο τα άτομα της παραγωγής, την επομένη μας χαιρετούσαν στον δρόμο, μας μιλούσαν σαν να μας ήξεραν...
Αιμιλιανό: Θεωρώ πως το έχουμε διαχειριστεί πολύ καλά - και στην προσωπική επαφή όταν μας γνωρίζουν από κοντά, αλλά και στο κομμάτι των social media. Μπορεί να μη βλέπουμε όλα τα μηνύματα και να μην απαντάμε σε όλα, αλλά όταν με ρωτάνε για κάποια συμβουλή, πάντα απαντάω. Υπάρχουν πολλά αγόρια που θέλουν να γίνουν μοντέλα, που μου λένε για τις ανασφάλειες τους, ρωτάνε τη γνώμη μου και γενικά ταυτίζονται με τη μέχρι τώρα πορεία που έχω στη μόδα. Σε φλύαρες ερωτήσεις δεν απαντώ συνήθως.
Αιμιλιανό, πριν από λίγο καιρό γύρισες από την Ιταλία, όπου περπάτησες για το φαντασμαγορικό σόου των Dolce & Gabbana. Πώς ήταν η εμπειρία;
Αιμιλιανό: Ναι, ήταν από τα πιο γεμάτα τριήμερα που έχω περάσει στη ζωή μου. Τον Ιούνιο είχα κάνει το πρώτο σόου D&G και μέσα στο καλοκαίρι με κάλεσαν ξανά να κάνω fitting στα ρούχα τους για τη μεγάλη τους επίδειξη που έγινε στη Βενετία στο τέλος Αυγούστου.
Πώς είναι να συνεργάζεσαι με δύο τόσο εμπνευσμένους δημιουργούς;
Αιμιλιανό: Είναι υπέροχο συναίσθημα, νιώθεις και ένα είδος τιμής, όταν έχουν συνεργαστεί μαζί σου, να σε φωνάζουν ξανά για μία ακόμη δουλειά. Πέταξα μέχρι τη Ρώμη, εκεί συγκεντρωθήκαμε όλα τα μοντέλα της επίδειξης -γύρω στα 110 αγόρια- και πήγαμε στη Βενετία με τρένο. Εκεί είχαν στήσει ένα φανταστικό σκηνικό και βλέποντας το αισθάνθηκα πως θα συμμετείχα σε ένα μεγαλειώδες σόου. Έφτιαξαν μια πλωτή πασαρέλα! Αξίζει να σημειωθεί πως ήταν από τα πρώτα σόου κάποιου μεγάλου οίκου, μετά την πανδημία, που παρουσιάστηκε σε κοινό και όχι διαδικτυακά. Ήταν όλα τέλεια! Μέχρι που έπεσε χαλάζι και το σόου διακόπηκε.
Πρόλαβες να το ευχαριστηθείς;
Αιμιλιανό: Εννοείται πως το απόλαυσα. Εγώ ήμουν το Νο 100 από τα 105 αγόρια. Η πασαρέλα όπου θα περπατούσαμε ήταν 130 μέτρα, ατελείωτη. Φτάνοντας στη μέση, αισθάνομαι το χαλάζι, μεγάλου μεγέθους, να με χτυπάει στο κούτελο, στο κεφάλι, σε όλο μου το σώμα. Σκέφτήκα πως έπρεπε να μείνω συγκεντρωμένος και να μη γλιστρήσω, ένιωσα πως ήταν εκείνη η στιγμή που έπρεπε να αποδείξω τον επαγγελματισμό μου. Από τη μία αισθάνθηκα μια στενοχώρια και μια ξενέρα γιατί είχα άλλα 50 μέτρα να διανύσω και άρχισα να βλέπω τον κόσμο να σηκώνεται και να φεύγει. Ωστόσο, τα καταφέραμε όλοι και η εξιλέωση ήταν -φτάνοντας στο τέλος της πασαρέλας- να δούμε τον Βιν Ντίζελ όρθιο να μας χειροκροτεί όλους. Στην επίδειξη είδαμε επίσης από κοντά την Μπίμπι Ρέξα, τον Puff Daddy με τις κόρες του και τον πρωταγωνιστή από το αγαπημένο μου σίριαλ στο Netflix, Outer Barks, Τσέις Στόουκς.
Μαριαγάπη: Και οι δύο σχεδιαστές ήταν πολύ ευχαριστημένοι με όλα τα μοντέλα που αντεπεξήλθαν κάτω από αυτές τις δύσκολες συνθήκες με το χαλάζι.
Αιμιλιανό, έχεις ακόμη μια πολύ σημαντική δουλειά να παρουσιάσεις.
Αιμιλιανό: Ισχύει. Φωτογραφήθηκα πρόσφατα για τη νέα καμπάνια του Armani για τη χειμερινή κολεξιόν και αισθάνομαι πολύ τυχερός.
Πηγή:ΟΚ