Χρήστος Παπαδόπουλος: «Η τραπ θεωρώ ότι είναι η χυδαιότητα της εποχής»
O Χρήστος Παπαδόπουλος είναι ένας πολύ σημαντικός δημιουργός, που προήλθε από το λαϊκό συγκρότημα Τα παιδιά από την Πάτρα.
Με το συγκρότημα αυτό έγραψε εξαιρετική ιστορία στο σύγχρονο ελληνικό τραγούδι, όπου μαζί με τους Ζιγκ-Ζαγκ αλλά και τους Παίδες εν τάξει άλλαξαν τον ήχο και έκαναν τους νέους της εποχής του '80 και του '90 να μάθουν παλιά τραγούδια μέσα από τις επανεκτελέσεις τους.
Αυτό ήταν η αφορμή για να ανοίξει την καρδιά του και να πει λίγες κουβέντες για την όλη σύλληψη της ιδέας αλλά και για την παρουσία του στο «Σπίτι με το ΜEGA», που «έσπασε τα ταμεία» της τηλεθέασης. «Αυτό ήταν ένα μουσικό πρόγραμμα για να νοσταλγήσει ο κόσμος τις μουσικές που παίζαμε από το 1985 μέχρι σήμερα οι κομπανίες και τα μουσικά συγκροτήματα. θεωρώ ότι είναι πολύ αγαπημένα τα τραγούδια που καθιέρωσαν. Τα παιδιά από την Πάτρα, δικά μας αλλά και άλλων συνθετών. Είναι αυτά που λέμε εντός εισαγωγικών διασκεδαστικά τραγούδια της εποχής της αθωότητας, της εποχής των φοιτητικών μας χρονών. Στην εκπομπή αυτή δώσαμε τη σκυτάλη στον Γιώργο. Σαρρή από τους Ζιγκ-Ζαγκ, που ήταν και ο βασικός δημιουργός των τραγουδιών του συγκροτήματος».
Πώς, όμως, δημιουργήθηκε η ιδέα για να μαζέψει ο Χρήστος Παπαδόπουλος φίλους Και ενδεχομένως ανταγωνιστές στην ίδια σκηνή; «Ποτέ δεν υπήρξε ανταγωνισμός. Να φανταστείτε ότι εμείς βοηθήσαμε τα γκρουπ αυτά. Ας πούμε, ο Λάμπρος Καρελάς παίζει στο "Αστεράκι φωτεινό" από τους Παίδες εν τάξει. Πάντα ανταλλάσσαμε απόψεις, είναι χαρά μας που βγήκαν και υπήρξαν συνεχιστές, και είναι χαρά μας γιατί συνέχισαν το λεγόμενο καλό ελληνικό τραγούδι. Με όλα τα παιδιά πάντα, ήμασταν φίλοι. Ας πούμε, ο μπουζουξής από τους Παίδες εν τάξει πιστεύω ότι πήρε πολλά από μένα, διδάχτηκε από μένα και ποτέ δεν πάψαμε μεταξύ μας να κάνουμε παρέα».
Είδαμε μόνο δύο από τα Παιδιά από την Πάτρα, δηλαδή τον Χρήστο Παπαδόπουλο και τον Λάμπρο Καρελά... «Ο Αργύρης Παπαγεωργίου δεν ήθελε να εμφανιστεί και έχει κλειστεί στο σπίτι του λόγω κορονοϊοΰ. Ο Βαγγέλης Δεληκούρας μου έκανε τη χάρη παλαιότερα να παίξουμε μαζί αλλά γενικά έχει μια ανασφάλεια στις εμφανίσεις, γιατί έχει 24 χρόνια να παίξει. Πέρυσι, στην εμφάνιση που κάναμε μαζί στην ΕΡΤ τον είχα πείσει και ήρθε στο στούντιο και κάναμε αυτή τη ζωντανή εκπομπή, που ήταν μια εξαιρετική εμφάνιση για Τα παιδιά από την Πάτρα. Νομίζω, όμως, ότι αυτή η εμφάνιση στο MEGA από άποψη οργάνωσης και ηχητικού αποτελέσματος ήταν εξαιρετική. Τόσα χρόνια είμαι μέσα στις τηλεοπτικές εκπομπές, θέλω να σας πω ότι δεν έχω κάνει στην καριέρα μου μέχρι τώρα τέτοια παραγωγή πότε».
Οταν μεσουρανούσαν Τα παιδιά από την Πάτρα, ήταν στην κορύφωση του το ξένο τραγούδι, οπότε το λαϊκό ήταν μια μορφή αντίστασης. «Κατά κάποιον τρόπο, ισχύει αυτό που λες, όπως ότι ισχύει το πως αυτοί που άκουγαν τότε ροκ άκουγαν μόνο ροκ. Δεν έρχονταν ποτέ στα μπουζούκια, Σήμερα, όμως, έχουν καταργηθεί αυτές οι διαφορές και βλέπουμε ότι οι άνθρωποι που ακούν και την καλή ξένη μουσική θα ακούσουν και το καλό ελληνικό τραγούδι. Με ενοχλεί η τραπ. Αυτή η μορφή μουσικής δείχνει όλον τον εκφυλισμό της εποχής μας. Αντιθέτως, στη ραπ, επειδή έχω καθίσει να τη μελετήσω, έχω μείνει άναυδος πολλές φορές με τον στίχο των τραγουδιών, με τη διαμαρτυρία τους, με τη φιλοσοφία τους. Ομως, η τραπ θεωρώ ότι είναι η χυδαιότητα της εποχής».
Πηγή:Secret