Ασλάνογλου: Η σκηνή στις Ψυχοκόρες που «φόρτισε» τη Λουιζίδη: «Την έπιασα από το χέρι και…»
Για τη σειρά Ψυχοκόρες, τις δύσκολες σκηνές αλλά και για τα κοινά σημεία με την ηρωίδα της, μίλησε η Μαρίνα Ασλάνογλου.
Ποια σκηνή στις Ψυχοκόρες «φόρτισε» τη Λουιζίδη και πώς αντέδρασε;
Ασλάνογλου: Έχουμε μια ζωή. Δεν μπορώ να μένω ούτε στις ταμπέλες ούτε στα στερεότυπα
Πείτε μας λίγα λόγια για τον ρόλο της Ευανθίας Νάτση που υποδύεστε.
Είναι ένας ρόλος που πραγματικά μέσα από αυτόν μπορείς να δημιουργήσεις και να κάνεις πολλά πράγματα, γιατί είναι πολύπλευρος. Είναι μια γυναίκα που ζει στην επαρχία του ‘50, τελείως κόντρα σε μένα και στο μενταλιτέ μου. Έπρεπε να βρω λοιπόν έναν τρόπο, καθώς αυτή η γυναίκα μιλάει διαφορετικά από εμένα, περπατάει διαφορετικά, στήνεται διαφορετικά, γιατί δεν είναι αστή. Είναι μια δυναμική γυναίκα και έχει μεγάλο καημό να κάνει ένα παιδί. Επειδή λοιπόν το θέλει τόσο πολύ, θα βρει τον τρόπο είτε τον καλό, είτε τον κακό για να το πετύχει. Ο πυρήνας της δεν είναι κακός, δεν είναι κακή γυναίκα, αλλά αναγκάζεται να κάνει κάποια πράγματα. Είναι και η ίδια κακοποιημένη, είναι μια γυναίκα που δεν έχει το δικαίωμα να μιλήσει και να διεκδικήσει τα θέλω της και να κάνει αυτό που ονειρεύεται ανοιχτά και ελεύθερα. Με υποδόριο τρόπο, λοιπόν κάνει τον άντρα της να πιστεύει ότι αυτός κινεί τα νήματα, αλλά τα κινεί η ίδια με έναν πιο σκοτεινό τρόπο. Τελικά πετυχαίνει αυτό που θέλει.
Υπήρξε κάτι που σας δυσκόλεψε σε αυτόν τον ρόλο ή που σας φόρτισε συναισθηματικά;
Ταυτίστηκα με την Ευανθία στο κομμάτι της τεκνοποίησης, της απόκτησης ενός παιδιού. Και εγώ η ίδια στην πραγματική μου ζωή δυσκολεύτηκα πάρα πολύ να κάνω ένα παιδί. Σκέφτηκα λοιπόν πώς θα χτίσω τον χαρακτήρα μιας γυναίκας σε εκείνη την εποχή, που δεν ξέρουμε αν φταίει ο άντρας, αλλά της βάζουμε την ταμπέλα ότι είναι «στέρφα», ότι εκείνη έχει το πρόβλημα. Αυτό το κοινό μας στοιχείο ήταν λίγο σκληρό, να νιώθεις δηλαδή ότι εσύ έχεις το πρόβλημα. Φυσικά οι κακοποιητικές σκηνές με τη Φρόσω ήταν δύσκολες. Επειδή ήταν η πρώτη δουλειά της Αννας Λουιζίδη που υποδύεται τη Φρόσω, την έπιασα από το χέρι και της είπα ότι πρέπει να αποστασιοποιηθεί από το συναίσθημα. Στις σκηνές του βιασμού και του ξύλου της, ήταν πολύ άσχημο. Ο,τι και να λέμε ότι κάνουμε, τηλεόραση ή θέατρο, δεν είναι εύκολο να υποδυθείς κάτι τέτοιο και να μπεις μέσα σε αυτό. Εγώ λοιπόν σαν μαμά την καθοδήγησα για να απεμπλακεί συναισθηματικά από όλο αυτό που τη βαραίνει
Πηγή Λοιπόν
Ψυχοκόρες - Ασλάνογλου: Ήθελα να βάλω στην Ευανθία και μια κινησιολογία που δεν είναι καθημερινή
Μαρίνα Ασλάνογλου: «Η καλή μαμά είναι η χαρούμενη μαμά»
Μαρίνα Ασλάνογλου: «Είχα αποφασίσει ότι θα επιστρέφω στην TV μόνο αν θέλω κάτι πάρα πολύ»