Νικολόπουλος: «Είναι πλήγμα που δεν τραγουδάει ο Σφακιανάκης σήμερα»
Πριν από δεκαοχτώ χρόνια ο Χρήστος Νικολόπουλος είχε δηλώσει πως δεν υπάρχει περίπτωση να γράψει κάτι και να καταξιωθεί στο μέλλον.
Σήμερα τι θα λέγατε;
Νικολόπουλος: Τα 50 χρόνια γάμου με τη σύζυγό του & η καλλιτεχνική του συνέχεια, τα εγγόνια του!
Λίγα είναι τα τραγούδια που γράφτηκαν και καταξιώθηκαν την τελευταία εικοσαετία. Ο Τσιτσάνης μετά τους ρεμπέτες εδραίωσε το λαϊκό τραγούδι που εκτοξεύτηκε στη συνέχεια απ’ τις μεγάλες φωνές. Μετά εξευγενίστηκε λίγο, ώσπου ο Νταλάρας στήριξε πολύ το περιθωριοποιημένο για χρόνια ρεμπέτικο. Ήμουν μαζί του και τον έζησα. Το λαϊκό τραγούδι δέχτηκε πλήγματα: ο «Νο 1» Καζαντζίδης δεν τραγουδούσε εξαιτίας των διαφορών του με τις εταιρείες. Εάν ο Καζαντζίδης τραγουδούσε αυτά τα είκοσι χρόνια απουσίας του, η συνέχεια του λαϊκού τραγουδιού θα ήταν διαφορετική. Το 1985-90 έφτασε σε μια τρομερή έξαρση με τραγουδιστές σαν τον Βελλή, αλλά και με τον πιο εξαιρετικό όλων που ήταν ο Νότης Σφακιανάκης. Πρώτη φορά το λέω αυτό. Αυτός διάλεγε καλά τραγούδια και δημιούργησε μια δική του ιδιαιτερότητα, ασχέτως του χαρακτήρα του που είναι δικό του θέμα. Υπήρξε μεγάλη μορφή ο Σφακιανάκης, με αποδέκτες χιλιάδες κόσμου. Είναι πλήγμα που δεν τραγουδάει ο Σφακιανάκης σήμερα.
Γνωρίζοντας όλα τα ιερά τέρατα και δουλεύοντας δίπλα τους, ποια μορφή θα αναπολούσατε σήμερα;
Μάνος Λοΐζος! Έπαιξα στα περισσότερα τραγούδια του. Σταύρος Κουγιουμτζής! Πολύ μεγάλος! Τον εκτιμώ αφάνταστα. Κοιτάξτε, τα πράγματα έχουν αλλάξει κι εγώ το έχω αποδεχτεί. Αλλοι δεν αποδέχονται τα σημερινά τραγούδια. Εγώ πάλι αποδέχομαι μέχρι και τους ράπερ, που τους θεωρώ ευρηματικούς, αν και έχουν κολλήσει στον υβριστικό καταγγελτικό στίχο. Αν αλλάξουν στίχο, θα σαρώσουν, είμαι σίγουρος
Πηγή Documento
Νικολόπουλος για την εκπομπή: «Προβληματίστηκα λίγο στην αρχή... Είναι πολύ κουραστική διαδικασία»
«Σε δυο, τρεις γενιές από τώρα, θα τους ρωτάς ποιος είναι ο Αργυρός και δεν θα ξέρουν»
Νικολόπουλος: Πρωτεργάτης του ποπ λαϊκού είναι ο Ρέμος, μετά υπάρχουν και τα «Ρεμάκια»