Σαν Σήμερα 7/5
Η Μαρία Εύα Ντουάρτε Περόν η ...απλά Εβίτα γεννήθηκε σύμφωνα με τη βιογραφία της στις 7/5/1919 (ώρα 5:14) στο Λος Τόλδος της Αργεντινής και ήταν ο καρπός της παράνομης σχέσης της Ινδιάνας μητέρας της Χουάνα και του γαιοκτήμονα Χουάν Ντουάρτε.Η γυναίκα που ξεκίνησε ως αρτίστα και κατέληξε να γίνει θρύλος εξ αιτίας της πολιτικής της δράσης, χαρακτηρίζεται αστρολογικά από δύο συνόδους με εντελώς αντίθετη ενεργειακή «νοοτροπία». Σε αυτήν την αστρολογική διάσταση εξ άλλου οφείλονται και οι αντιφατικές γνώμες για την προσωπικότητα και το έργο της.
Η σύνοδος του Ήλιου με τον Άρη στον Ταύρο στον 1ο οίκο υποδηλώνει ένα ισχυρό εγώ, πείσμα, δυναμισμό και μια ρηξικέλευθη διάθεση απέναντι σε ότι κρίνεται ως «άδικο». Οι πρωτοβουλίες που πήρε η Εβίτα, τόσο στην πορεία της από τα ...αλώνια στα σαλόνια, όσο και κατά τη διάρκεια της πολιτικής της σταδιοδρομίας, εκπορεύτηκαν στο σύνολο τους από αυτήν την πλανητική όψη.Στον αντίποδα, η σύνοδος Σελήνης-Κρόνου στο Λέοντα και στον 4ο οίκο περιγράφει μια γυναίκα, η οποία δίνει προτεραιότητα στις ανάγκες των άλλων για να θεραπεύσει τις εσωτερικές πληγές της. Η ανασφάλεια συνδυάζεται με τη ματαιοδοξία, τη γενναιοδωρία και το πρακτικό πνεύμα και μάλλον αυτό το «χαρμάνι» ήταν τελικά που την οδήγησε στο πλευρό του συνταγματάρχη Περόν.
Βέβαια τίποτε από όλα αυτά δεν θα γινόταν αν δεν υπήρχε και η ανάλογη υποστήριξη από τους άλλους αργούς πλανήτες που φιλοξενούνται στους γωνιακούς οίκους του ωροσκοπίου της. Ο Ποσειδώνας, σε σύνοδο με την ακμή του 4ου οίκου συνέβαλε τόσο στην καλλιτεχνική της σταδιοδρομία, όσο και στο μύθο που δημιουργήθηκε γύρω από το όνομα της. Παράλληλα, ο πλανήτης της ασάφειας συν-διαμόρφωσε το οικογενειακό πλαίσιο της Εβίτας (ο πατέρας της δεν την είχε αναγνωρίσει) αλλά ήταν και εκείνος τελικά που ως «θαυματοποιός» έδωσε σάρκα και οστά στο σενάριο της Σταχτοπούτας.
Ο Ουρανός στο 10ο οίκο συνέβαλε επίσης στη «μεγάλη ανατροπή», ενισχυμένος ουσιαστικά από τη σύνοδο του (ως αστρικός) με το Μεσουράνημα και το τετράγωνο του με την αστρική Αφροδίτη, ενώ η επιρροή του «έδωσε» και το πολιτικό περιτύλιγμα στη δράση της.Είναι γνωστές οι σχέσεις του πλανήτη με την πολιτική, ιδιαίτερα σε περιπτώσεις όπου προωθείται ένα αναθεωρητικό η ανατρεπτικό έργο και βέβαια η ίδιο-συναστριακή αντίθεση του με τον Ποσειδώνα στον άξονα MC-IC τοποθετεί την Εβίτα Περόν στο πάνθεον όλων εκείνων που έγιναν σημείο αναφοράς της εποχής τους.
Η αντίθεση του Δία με το αστρικό Μεσουράνημα στον Αιγόκερω τη βοήθησε να πετύχει τους στόχους της, ωστόσο και η Δήμητρα έβαλε το δικό της λιθαράκι.Οι όψεις της με τον Ήλιο και τη σύνοδο Σελήνης-Κρόνου (ως αστρική) δημοσιοποίησαν την «σοβαρή» πολιτική πλευρά της Εβίτας και τα τετράγωνα της με την Αφροδίτη και τον αστρικό Δία την πιο ...γκόσιπ.
Γιάννης Ριζόπουλος
Η Μαρία Εύα Ντουάρτε Περόν η ...απλά Εβίτα γεννήθηκε σύμφωνα με τη βιογραφία της στις 7/5/1919 (ώρα 5:14) στο Λος Τόλδος της Αργεντινής και ήταν ο καρπός της παράνομης σχέσης της Ινδιάνας μητέρας της Χουάνα και του γαιοκτήμονα Χουάν Ντουάρτε.
Η γυναίκα που ξεκίνησε ως αρτίστα και κατέληξε να γίνει θρύλος εξ αιτίας της πολιτικής της δράσης, χαρακτηρίζεται αστρολογικά από δύο συνόδους με εντελώς αντίθετη ενεργειακή «νοοτροπία». Σε αυτήν την αστρολογική διάσταση εξ άλλου οφείλονται και οι αντιφατικές γνώμες για την προσωπικότητα και το έργο της.
Η σύνοδος του Ήλιου με τον Άρη στον Ταύρο στον 1ο οίκο υποδηλώνει ένα ισχυρό εγώ, πείσμα, δυναμισμό και μια ρηξικέλευθη διάθεση απέναντι σε ότι κρίνεται ως «άδικο». Οι πρωτοβουλίες που πήρε η Εβίτα, τόσο στην πορεία της από τα ...αλώνια στα σαλόνια, όσο και κατά τη διάρκεια της πολιτικής της σταδιοδρομίας, εκπορεύτηκαν στο σύνολο τους από αυτήν την πλανητική όψη.
Στον αντίποδα, η σύνοδος Σελήνης-Κρόνου στο Λέοντα και στον 4ο οίκο περιγράφει μια γυναίκα, η οποία δίνει προτεραιότητα στις ανάγκες των άλλων για να θεραπεύσει τις εσωτερικές πληγές της. Η ανασφάλεια συνδυάζεται με τη ματαιοδοξία, τη γενναιοδωρία και το πρακτικό πνεύμα και μάλλον αυτό το «χαρμάνι» ήταν τελικά που την οδήγησε στο πλευρό του συνταγματάρχη Περόν.
Βέβαια τίποτε από όλα αυτά δεν θα γινόταν αν δεν υπήρχε και η ανάλογη υποστήριξη από τους άλλους αργούς πλανήτες που φιλοξενούνται στους γωνιακούς οίκους του ωροσκοπίου της.
Ο Ποσειδώνας, σε σύνοδο με την ακμή του 4ου οίκου συνέβαλε τόσο στην καλλιτεχνική της σταδιοδρομία, όσο και στο μύθο που δημιουργήθηκε γύρω από το όνομα της.
Παράλληλα, ο πλανήτης της ασάφειας συν-διαμόρφωσε το οικογενειακό πλαίσιο της Εβίτας (ο πατέρας της δεν την είχε αναγνωρίσει) αλλά ήταν και εκείνος τελικά που ως «θαυματοποιός» έδωσε σάρκα και οστά στο σενάριο της Σταχτοπούτας.
Ο Ουρανός στο 10ο οίκο συνέβαλε επίσης στη «μεγάλη ανατροπή», ενισχυμένος ουσιαστικά από τη σύνοδο του (ως αστρικός) με το Μεσουράνημα και το τετράγωνο του με την αστρική Αφροδίτη, ενώ η επιρροή του «έδωσε» και το πολιτικό περιτύλιγμα στη δράση της.
Είναι γνωστές οι σχέσεις του πλανήτη με την πολιτική, ιδιαίτερα σε περιπτώσεις όπου προωθείται ένα αναθεωρητικό η ανατρεπτικό έργο και βέβαια η ίδιο-συναστριακή αντίθεση του με τον Ποσειδώνα στον άξονα MC-IC τοποθετεί την Εβίτα Περόν στο πάνθεον όλων εκείνων που έγιναν σημείο αναφοράς της εποχής τους.
Η αντίθεση του Δία με το αστρικό Μεσουράνημα στον Αιγόκερω τη βοήθησε να πετύχει τους στόχους της, ωστόσο και η Δήμητρα έβαλε το δικό της λιθαράκι.
Οι όψεις της με τον Ήλιο και τη σύνοδο Σελήνης-Κρόνου (ως αστρική) δημοσιοποίησαν την «σοβαρή» πολιτική πλευρά της Εβίτας και τα τετράγωνα της με την Αφροδίτη και τον αστρικό Δία την πιο ...γκόσιπ.
Γιάννης Ριζόπουλος