Φεστιβάλ Βενετίας-Με... αέρα Κάλλας η Τζολί! Η σικ εμφάνιση με φόρεμα της συλλογής της Atelier Jolie
Με αέρα... Μαρίας Κάλλας, της Ελληνίδας ντίβας του κλασικού τραγουδιού που άφησε ανεξίτηλο το στίγμα της στον καλλιτεχνικό κόσμο για πάντα, εμφανίστηκε σστο Φεστιβάλ Βενετίας η Αντζελίνα Τζολί.
Η διάσημη ηθοποιός έκανε αρκετές εμφανίσεις στην Ιταλική Μόστρα για την προώθηση της νέας της ταινίας με τίτλο «Μαρία» η οποία εστιάζει στις τελευταίες μέρες της ζωής της Μαρίας Κάλλας στο Παρίσι, όταν η ίδια προσπαθούσε να ανακτήσει τη χαμένη της λάμψη, τσακισμένη από τον χωρισμό της με τον αξέχαστο Αριστοτέλη Ωνάση, ρόλο που ερμηνεύει ο Τούρκος ηθοποιός Χαλούκ Μπιλτζίνερ.
Κλούνει και Πιτ στο κόκκινο χαλί του Φεστιβάλ Βενετίας - Με τη νέα του σύντροφο ο Μπραντ
Όμως εκείνη που ξεχώρισε σίγουρα ήταν με τη μαύρη μακριά τουαλέτα της η οποία είχε υπέροχη πλάτη και λαιμόκοψη. Πρόκειται για κομμάτι από τη νέα συλλογή της ίδιας της Αντζελίνα Τζολί η οποία δημιούργησε το Atelier Jolie που παίρνει vintage ρούχα, τα ανακυκλώνει και δημιουργεί νέες τάσεις και χαρίζει όμορφες προτάσεις μόδας. Η διάσημη ηθοποιός είχε αφήσει τα μαλλιά της κάτω και είχε συνδυάσει την τουαλέτα με μαύρες απλές γόβες ενώ μία καρφίτσα στόλιζε το μπούστο της.
Την ταινία υπογράφει σκηνοθετικά ο Χιλιανός Πάμπλο Λαραϊν και μέρος των γυρισμάτων τηςπραγματοποιήθηκαν στην Ηλεία, με την ελληνική εταιρεία παραγωγής Heretic.
Όπως έχει γίνει γνωστό, η Αντζελίνα Τζολί χρειάστηκε να προετοιμαστεί για τον ρόλο της ως Μαρία Κάλλας επτά ολόκληρους μήνες παρακολουθώντας μαθήματα κλασικού τραγουδιού προκειμένου να ανταποκριθεί κατάλληλα.
«Ο Πάμπλο μου έδωσε χρόνο να τα καταφέρω, αλλά φοβόμουν ότι δεν θα ανταποκρινόμουν», δήλωσε η Αντζελίνα Τζολί στη συνέντευξη Τύπου που έδωσε για τον ρόλο της. Και συνέχισε λέγοντας: «Όταν αποδέχτηκα τον ρόλο, πίστευα ότι η μεγαλύτερη πρόκληση θα ήταν τεχνική, στο πώς ερμηνεύεις όπερα. Όμως δεν ήταν τελικά έτσι. Ήταν περισσότερο συναισθηματική. Έπρεπε να βρω τη "φωνή" μου κι εγώ. Και δεν είχα συνειδητοποιήσει πόσο δύσκολο μου ήταν αυτό και πόσο "κλειδωμένη" ήμουν. Αυτός ο ρόλος ήταν η ψυχοθεραπεία που δεν είχα συνειδητοποιήσει ότι χρειαζόμουν. Ένιωσα ότι η Μαρία Κάλλας με σκηνοθέτησε μαζί με τον Πάμπλο. Ήταν με έναν τρόπο η δασκάλα μου για τον ρόλο».